شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#برجام#روسیه

دیدار مذاکره‌کننده ارشد روسیه با مذاکره‌کنندگان آمریکا و طرف‌های اروپایی برجام


دیدار مذاکره‌کننده ارشد روسیه با مذاکره‌کنندگان آمریکا و طرف‌های اروپایی برجام

نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین و مذاکره‌کننده ارشد این کشور در مذاکرات احیای برجام امروز با به‌صورت جداگانه با مذاکره‌کنندگان آمریکا و طرف‌های اروپایی برجام (انگلیس، فرانسه و آلمان) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین و مذاکره‌کننده ارشد این کشور در گفتگوهای احیای برجام امروز چهارشنبه به‌صورت جداگانه با مذاکره‌کنندگان آمریکا و طرف‌های اروپایی برجام در خصوص پیشرفت‌های حاصل شده در مذاکرات و اقداماتی که باید در آینده انجام شود، بحث و تبادل نظر کرد.

میخائیل اولیانوف در پیامی توئیتری در خصوص دیدار با هیئت مذاکره‌کننده آمریکایی در وین اظهار داشت: «مذاکرات وین در جریان است. نشست‌های متعددی در فرمت‌های مختلف برگزار می‌شود. امروز هیئت‌های روسی و آمریکایی بار دیگر دیدار کردند و مانند همیشه مذاکرات مفید و شبیه مذاکرات تجاری داشتند.»

این دیپلمات ارشد روس در توئیت دیگری درباره دیدارش با مذاکره‌کنندگان ارشد سه کشور اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) نوشت: «امروز با رؤسای هیئت‌های مذاکره‌کننده بریتانیا، فرانسه و آلمان که در مذاکرات وین پیرامون احیای برجام شرکت دارند، دیدار کردم. ما در خصوص پیشرفت‌های یحاصل شده، تلاش‌های دیپلماتیک جاری و مسیر پیش رو تبادل نظر کردیم.»

انتهای پیام/.