شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی؛

تکان اندک قیمتی در بازار محصولات سایپا + جدول قیمت

کدخبر: 415077
اقتصادنیوز : اقتصادنیوز: بازار محصولات پرطرفدار سایپا امروز 5 خرداد 1400 به نوسان اندک قیمت بسنده کردند و با افزایش 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در حالی بازار شاهد نوسان اندک قیمتی در میان محصولات پرطرفدار سایپا بوده که به گفته فعالان این بازار همچنان خریدار و فروشنده ای در بازار خودرو وجود ندارد و معاملات بسیار اندک و در حد صفر است.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که سه خودرو «کوییکR»، «کوییک معمولی» و «ساینا» امروز در بازار رشدی 500 هزار تومانی داشته‌اند و خانواده «تیبا» نیز  با افزایش یک میلیون تومانی در بازار عرضه شدند.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرطرفدار سایپا امروز خانواده کوییک با افزایش 500 هزار تومانی قیمت در بازار عرضه شده‌اند. در این خصوص می توان به  «کوییکR» اشاره کرد که امروز  قیمت آن در بازار به 155 میلیون و 500 هزار تومان رسید. «کوییک معمولی» نیز با افزایش یک میلونی در بازار 148 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شد. «ساینا» نیز امروز افزایش 500 هزار تومانی داشت و با قیمت 141 میلیون و 500 هزار تومان در بازار معامله شد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده تیبا امروز یک میلیون تومان در بازار افزایش قیمت داشته اند و با این رشد قیمت «تیباصندوقدار»  امروز با قیمت  126 میلیون تومان و  «تیبا 2» معمولی نیز با قیمت  135 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

سایپا 5