شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#آتش#مهاجران

چه کسی محصولات شهرک نشینان اطراف غزه را به آتش می‌کشد؟


چه کسی محصولات شهرک نشینان اطراف غزه را به آتش می‌کشد؟

به رغم پایان درگیری با نوار غزه، مهاجران صهیونیست غصب کننده زمین‌های اطراف این منطقه از آتش سوزی‌های مستمر در مزارع و محصولات به عمل آمده شکایت دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو در گزارشی در این رابطه خبر داد، ماموران آتش نشانی ساعت های گذشته تمام وقت خود را صرف خاموش کردن آتش سوزی هایی می‌کنند که در نقاط مختلف این منطقه رخ می‌دهد.

به گفته ماموران آتش نشانی این آتش سوزی ها از هفته گذشته آغاز اما امروز چهارشنبه به نقطه اوج خود رسیده است.

حاییم یالین عضو کنست هم دیروز مدعی شد، بالن های آتش زا که از نوار غزه به هوا پرتاب می‌شوند، محصولات زراعی این مهاجران را به کام آتش برده است.

در مقابل  رئیس اداره آتش نشانی منطقه جنوب (فلسطین اشغالی) تاکید کرد گرچه این  ادعاها وجود دارند اما تاکنون دلیل ملموسی برای مرتبط بودن این آتش سوزی ها با بالن های آتش زا به دست نیامده است.

با این حال این مهاجران صهیونیست که همچنان در وحشت اقدامات گروه‌های فلسطینی به سر می برند ، با انتشار تصاویری در فضای مجازی ادعا می‌کنند، آتشی که به محصولات آنها افتاده حاصل اقدامات فلسطینیان است.

این مهاجران، مسئولین رژیم صهیونیستی را متهم می‌کنند از بیم تقابل مجدد با گروه‌های مقاومت در نوار غزه در مقابل این اقدامات سکوت اختیار کرده‌اند.

انتهای پیام/