شهر خبر
مردم در انتخابات به کارنامه اصلاح‌طلبان توجه می‌کنند 
محمدصادق کوشکی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران:

مردم در انتخابات به کارنامه اصلاح‌طلبان توجه می‌کنند 

یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: اگر همه کاندیداهای اصلاح طلب تائید می شدند، در بین مردم هیچ رای مثبتی نداشتند، مردم در انتخابات ریاست جمهوری به کارنامه دولت اطلاح طلبان توجه می‌کنند. 

اعتمادآنلاین| عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به دلیل ناکارآمدی در دولت در میان مردم رای ندارند؛ گفت: باور نمی‌کنند از کاندیداهای تایید شده خود حمایت کنند.

 

به گزارش فارس، محمد صادق کوشکی عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح‌طلبان گفت: اگر همه کاندیداهای اصلاح طلب تائید می شدند، در بین مردم هیچ رای مثبتی نداشتند، مردم در انتخابات ریاست جمهوری به کارنامه دولت اطلاح طلبان توجه می‌کنند. 

 

وی با اشاره به ناکارآمدی دولت در حوزه های اقتصادی، اظهار داشت: دولتی که اصلاحات روی کار آورد در بحث بورس؛ عموم مردم را زخمی کرد. آن‌ها اگر فکر می‌کنند رای دارند از 2 نامزد فعلی که صلاحیتشان تائید شده؛ حمایت کنند. 

 

وی افزود: بدنه اصلاحات طلبان با این جریان قهر کرده اند و اکنون اگر همه کاندیداهای اصلاح طلب هم تائید می شدند مردم به آنها رای نمی‌دادند. 

 

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اصلاح طلبان از سال 98 تا کنون هیچ گامی برای جذب و دلجویی از بدنه خود انجام نداده‌اند. از طرفی دولتی که اصلاحات آن را روی کار آورد در بحث بورس به عموم مردم ضربه زده و مردم را در حوزه مالی و اقتصادی زخمی کرد. 

 

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به عملکرد ضعیف اطلاح طلبان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: در حال حاضر صلاحیت دو نفر از نامزدهای این جریان تائید شده‌ و اگر آنها بر این باورند که رای خواهند آورد از این دونفر حمایت کنند.