شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#کمیته انضباطی#رئیس کمیته

افشاگری باشگاه استقلال در واکنش به اظهار نظر رئیس کمیته انضباطی

باشگاه استقلال : رئیس کمیته انضباطی صراحتا از باخت ما در پرونده شکایت از پیکان خبر داد

با اعلام رسمی سایت باشگاه استقلال ، شکایت تیم های حاضر در لیگ پایه از استقلال درباره ثبت غیرقانونی قرارداد بازیکنان آکادمی استقلال رد شده است.

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای در واکنش به مصاحبه دیشب اسماعیل حسن زاده مدعی شد که همچنان پیگیر شکایت خود در پرونده بازی با پیکان خواهد بود. در بیانیه آبی ها همچنین آمده است : “رئیس کمیته انضباطی صراحتا از باخت ما در پرونده شکایت از پیکان خبر داد”.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال به حاشیه های اخیر واکنش نشان داده و بیانیه ای را منتشر کرده است.

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اظهارات شب گذشت حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در خصوص پرونده بازی پیکان و استقلال، ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد:

۱/ باشگاه استقلال بلافاصله بعد از بازی این تیم برابر پیکان به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کرد که اسناد این نامه موجود است.

۲/ بعد از شکایت باشگاه استقلال، دپارتمان داوری در نامه‌ای رسمی که در پیوست قابل مشاهده است، اعلام کرد تخلفی انجام نشده و شکایت باشگاه استقلال وارد نیست.

۳/ باشگاه استقلال بعد از اعلام رای بازی سایپا و پیکان، مجددا شکایت خود را پیگیری کرد. در تماس حسن‌زاده با احمد مددی مدیرعامل استقلال، رییس کمیته انضباطی صراحتا به مدیرعامل استقلال اعلام کرد که ماهیت بازی پیکان و سایپا با بازی استقلال و پیکان متفاوت است و قطعا استقلال در این پرونده پیروز نمی‌شود!

۴/ با این همه پیگیری‌های باشگاه استقلال کماکان ادامه دارد و مسئولان حقوقی باشگاه استقلال به دنبال احقاق حقوق هواداران خود هستند.

این در حالی است که رییس کمیته انضباطی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر به صراحت گفت شکایت استقلال به این دلیل رد شد که استقلالی ها پول پرداخت هزینه دادرسی را نداشتند.