شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

کاری که برانکو کرد و مربیان ایرانی نمی‌کنند

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از بیش از ۴ سال فعالیت در پرسپولیس باید از این تیم می‌رفتم تا ایده‌های نو شکل بیگرد.

کاری که برانکو کرد و مربیان ایرانی نمی‌کنند

خبرورزشی - مصاحبه برانکو در حمایت از یحیی گل محمدی در نوع خود جالب بود. برانکو که قهرمانی‌های زیادی با پرسپولیس کسب کرد و نزد هواداران این تیم به شدت محبوب است، نه تنها از گل محمدی حمایت کرده بلکه گفته وقتش رسیده بود که من بروم و یک تفکر تازه در پرسپولیس حاکم شود.

 چنین جملاتی را شما محال است از زبان یک مربی ایرانی بشنوید. مربیان ما چه خوب و چه بد، خود را از همه بهتر می‌دانند و هرگز برای مربی قبل و بعد از خود آرزوی موفقیت نمی‌کنند. در این رابطه می‌توان صدها مثال زد که حتی نه تنها آرزوی موفقیتی در کار نیست بلکه یک مربی از ناکامی مربی قبلی و بعدی خود خوشحال هم می‌شود.

برانکو اما حداقل در این مورد خاص به تمام مربیان ما یک درس اخلاقی داد او نشان داد که پرسپولیس را دوست دارد و حالا هم برای یحیی گل محمدی آرزوی موفقیت و قهرمانی در آسیا را می‌کند. حرف‌های برانکو در نوع خود آموزنده است و حتی اگر بگوئیم او حرف دلش را نزده (که بعید است) باز هم باید پذیرفت. کاری که برانکو کرد را مربیان ایرانی انجام نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: