شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#فلسطین

نایب رئیس حماس در خارج از فلسطین:

آمریکا ابزارهای کشتار فلسطینیان را در اختیار تل آویو قرار می‌دهد

آمریکا ابزارهای کشتار فلسطینیان را در اختیار تل آویو قرار می‌دهد

نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خارج از فلسطین گفت: آمریکایی ها ابزارهای کشتار فلسطینیان را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «موسی ابومرزوق» نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از فلسطین گفت: آمریکایی ها ابزارهای کشتار فلسطینیان را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهند.

بر اساس این گزارش، وی افزود: با توجه به نقش آفرینی ایالات متحده آمریکا در فلسطین، باید گفت که واشنگتن خود جزئی از بحران در اراضی اشغالی محسوب می شود. جانبداری های آمریکا از رژیم صهیونیستی تاکنون مورد آزار و اذیت فلسطینیان شده است.

پیشتر، ابومرزوق گفته بود: مقاومت در جنگ اخیر غزه تنها بخشی از قدرت خود را به نمایش گذاشت. گروه‌های مقاومت با حملات موشکی خود موجب ایجاد رعب و وحشت در صفوف شهرک نشینان شدند و آنها را وادار به فرار کردند.

این مقام حماس افزود: طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، ارتش رژیم صهیونیستی در روز هفتم جنگ به مقامات سیاسی این رژیم اعلام کرده است که خواهان پایان جنگ است. با این حال، سران سیاسی رژیم صهیونیستی طولانی‌تر شدن زمان جنگ را ترجیح دادند.

وی اظهار داشت: بخش اعظمی از مقاومت به صورت مستقیم وارد نبرد شمشیر قدس نشد. مأموریت دفاع از قدس را تنها بخش محدودی از یگان‌های رزمی بر عهده گرفتند.