شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرونا#فضای مجازی

ویدیو کتک زدن نوجوان به خاطر تست اجباری کرونا جنجالی شد

انتشار ویدیو کتک زدن یک نوجوان هندی توسط ماموران بهداشت به خاطر تست اجباری کرونا به سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

ویدیو کتک زدن نوجوان به خاطر تست اجباری کرونا جنجالی شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده است. کمبود تجهیزات پزشکی از جمله آمبولانس و کپسول‌های اکسیژن موجب بالا رفتن تعداد قربانیان شده است. البته در این میان حاشیه‌های گاه و بیگاه شیوع موج دوم کرونا در هند تبدیل به سوژه رسانه‌ها می شود.

پس از آنکه چند روز پیش برخورد زننده مامور بهداشت با یک شهروند هندوستانی موجی از خشم عمومی در میان کاربران این کشور را رقم زد به تازگی نیز ضرب و شتم یک شهروند دیگر توسط ماموران بهداشت خبرساز شده است. در این حادثه که در یک مرکز انجام تست کرونا در شهر «ناگاراتهپت» هند رخ داد یک پسر نوجوان توسط ماموران بهداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که دو پسر نوجوان از انجام تست کرونا خودداری می‌کنند این دو مامور بهداشت تلاش می‌کنند آن‌ها را متقاعد به انجام تست کنند. اصرار این دو نوجوان برای انجام ندادن تست، کار را به درگیری فیزیکی کشانده و در ادامه دو مامور به یکی از این دو پسر نوجوان حمله ور می‌شوند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که یکی از آن‌ها در مقابل میزی که تست انجام می‌شود با مشت و لگد به جان این نوجوان افتاده و او را نقش بر زمین می‌کند. در این ویدئو در حالی که عابران عبوری تلاش می‌کنند با مداخله خود به این درگیری پایان دهند، سایر کارکنان بهداشت روی صندلی‌های خود نشسته و مشغول تماشای کتک خوردن این شهروند توسط همکارشان هستند.

پس از انتشار گسترده ویدئو یکی از مقامات بهداشت محلی از بررسی این حادثه خبر داد. «گائوراو پوپتا» در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های هند گفت: «انجام تست کرونا اجباری نیست. ما عمیقا از این طرز برخورد متاسفیم. ما این نوع رفتار و برخورد فیزیکی را محکوم می‌کنیم. تحقیقات در این باره فورا باید آغاز شود تا عامل یا عاملان آن شناسایی و از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری به عمل آید.»