شهر خبر

کشف 17کیلو تریاک در مسیر شمال

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری قاچاقچی سابقه داری که قصد داشت با یک دستگاه خودرو نیسان 17 کیلوگرم تریاک را از تهران به شمال کشور قاچاق کند خبر داد.

کشف 17کیلو تریاک در مسیر شمال

به گزارش منیبان؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارش هایی از شهروندان مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در منطقه جنوب پایتخت بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران پایگاه ششم این پلیس قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم که از قاچاقچیان و توزیع کنندگان سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر در شهر تهران است به تازگی مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور خریداری و مواد را با استفاده از یکدستگاه خودروی نیسان وارد تهران و اقدام به دپوی آن در مخفیگاه خود در جنوب پایتخت کرده تا در فرصتی مناسب مواد را به شمال کشور منتقل و اقدام به توزیع گسترده آن نماید.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیان  کرد: با شناسایی محل تردد متهم ، سرانجام،‌ توزیع کننده مواد مخدر حین تردد در میدان شوش در عملیات ماموران دستگیر و در بازرسی از خودروی وی مقدار 17کیلو و 450گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

او خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی  در پایان با قدردانی از مشارکت هدفمند شهروندان با پلیس در پیشبرد عملیات های مختلف پلیسی از آنان خواست تا هر گونه فعالیت افراد سودجو در امر تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.