شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ماست#فوتسال#لیگ برتر#لیگ برتر فوتسال

کافی: اوایل در قهرمانی مس سونگون تردید داشتم/ افضل جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ماست


کافی: اوایل در قهرمانی مس سونگون تردید داشتم/ افضل جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ماست

مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت که در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر فوتسال در قهرمانی مجدد شاگردان افضل تردید داشته است.

محمدرضا کافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قهرمانی مس سونگون ورزقان در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: شرکت ملی صنایع مس ایران نظم جامعی دارد و مس سونگون یکی از پنج باشگاه زیرمجموعه آن است. مجموعه‌های زیردستی نیز چنین نظمی دارند و برای همه کارهای ما هدف‌گذاری انجام می‌شود. این شرکت در مسائل تولیدی و اقتصادی هم موفق بوده و در سایر موارد هم به هدفمندی رسیده‌ایم. از ابتدای سال دو هدف قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را داشتیم که گام اول را درست برداشتیم. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و برای دومین بار، قهرمان آسیا شویم.

«با توجه به کوچ پُرتعداد ستارگان فوتسال به تیم رقیب، آیا فکر می‌کردید مس سونگون مجدداً‌ به قهرمانی برسد؟»، وی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: اوایل کار در این موضوع تردید و نگرانی داشتم که خدا و مسئولان به ما کمک کردند. من تجربه کار کردن با سعد محمدی (مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس) در مس کرمان را داشتم و پیش از اینکه به مس سونگون بیایم، جلسات متعددی با او داشتم. پتانسیل باشگاه را کاملاً می‌شناختم و کادر فنی تیم هم امسال خیلی زحمت کشید. علیرضا افضل به دلیل محرومیت یک ساله خود روی نیمکت نبود و اولین بازی را نیز باختیم.

مدیرعامل مس سونگون در مورد اتفاق مهم دیدار مس سونگون - سن‌ایچ بیان کرد: یکی از بازیکنان ما در همین دیدار بازی جوانمردانه را رعایت کرد که خیلی‌ها تصور می‌کردند با او برخورد می‌کنیم، اما ما همیشه از بازیکنان می‌خواهیم رفتار پهلوانانه داشته باشند. این قهرمانی حاصل کار جمعی بود و از تمامی مدیران از جمله کادر فنی تشکر می‌کنم. افضل زحمات زیادی برای مس کشید و با توجه به اینکه نمی‌توانست تیم را مانند همیشه هدایت کند، خیلی نگران بود. او در تمرینات شرایط فنی لازم را مهیا کرد و از این لحاظ یکی از بهترین‌های فوتسال کشورمان است. تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داشتیم و این همسویی کمک زیادی به ما کرد.

کافی راجع به تقویت تیم مس سونگون و وضعیت سرمربی این تیم در فصل آینده خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم شاکله تیم را حفظ کنیم و یکی از عوامل اصلی موفقیت مس سونگون، کنار هم بودن اعضای تیم در چند سال گذشته است. ما نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا هستیم و با توجه به شناسایی نقاط ضعف و قوت مس، تیم را قطعاً تقویت خواهیم کرد. هنوز نشست شورای سیاست‌گذاری باشگاه برگزار نشده است، اما افضل توانسته مس را به قهرمانی برساند و جزو گزینه‌های ما خواهد بود. باید شرایط را بررسی کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم.

وی درباره فروش ساختمان فوتسال و تهدید برخی باشگاه‌ها به کناره‌گیری از لیگ برتر گفت: این موضوع هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده و فکر می‌کنم جدی نخواهد بود. ما باید به فدراسیون جدید فرصت بدهیم تا برنامه‌ریزی کند. از مدیران جدید فدراسیون خواهش می‌کنم از صاحبان‌نظر و کارشناسان این عرصه نظر بخواهند، جلسات هم‌اندیشی داشته باشند و بهترین تصمیم را بگیرند. مسئله فوتسال فقط ساختمان نیست و موضوعات زیادی وجود دارد که باید بهترین تصمیم را با هم‌اندیشی بگیریم.

انتهای پیام/