شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#انرژی اتمی#رئیس جمهور

صالحی از عوامل اجرای عملیات نیروگاه اتمی بوشهر تقدیر کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی از زحمات دست‌اندرکاران اجرای عملیات تعمیرات فنّی در نیروگاه اتمی بوشهر قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان - علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی از زحمات دست‌اندرکاران اجرای عملیات تعمیرات فنّی در نیروگاه اتمی بوشهر قدردانی کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:

اکنون که به یُمن عنایات الهی و در سایۀ تلاش و کوشش مستمر متخصّصان و تلاشگران صنعت هسته‌ای کشور در حوزه نیروگاهی، اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی فرآیند عملکردِ «نماد فنّاوری صلح‌آمیز هسته‌ای» در حاشیه خلیج همیشه فارس با موفقیّت به فرجام رسیده است، بر خود واجب می‌دانم تا مراتب سپاس و قدردانی خود را به همۀ دست‌اندرکاران این اقدام مبارک خاصّه مدیریت ارشد و متخصّصان ارجمند شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران ابلاغ نمایم.

این اقدام به موقع و ارزشمند شما موجب شد تا نیروگاه اتمی بوشهر در این برهه حساس که کشور با کمبود شدید برق روبروست، این نیاز مبرم را برطرف کند.

امیدوارم با استعانت از درگاه حضرت احدیّت و با استمداد از ارواح مطهّر شهدای گرانقدر و والامقام صنعت هسته‌ای، بیش از پیش در راه اعتلای این صنعت ملّی و تحقّق اهداف بلند نظام اسلامی جهت توسعه بهره‌مندی از مواهب فنّاوری صلح‌آمیز هسته‌ای کوشا باشیم.

دوام سلامتی و مزید توفیق همه عزیزان را در پرتو توجّهات حضرت، ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

 

انتهای پیام/