شهر خبر
قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها اجرای کامل شود
تذکر نماینده مجلس به شورای عالی امنیت درباره قانون لغو تحریم‌ها؛

قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها اجرای کامل شود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت، شورای عالی امنیت ملی و تیم مذاکره‌کننده، گفت: لازم است جهت حفظ شأن مجلس، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها اجرای کامل شود.

اعتمادآنلاین| نماینده خرم آباد در مجلس از کسانی که از آزادی مصرح در قانون اساسی جهت تضعیف نهادهای قانونی کشور استفاده کرده و همچنین آنهایی که از تریبون مجلس برای دفاع از این هنجارشکنی بهره می‌برند، انتقاد کرد.


به گزارش تسنیم، مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد در مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 5 خرداد) قوه مقننه و در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت، شورای عالی امنیت ملی و تیم مذاکره کننده، گفت: لازم است جهت حفظ شأن مجلس، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها اجرای کامل شود.

 

وی در ادامه به افرادی تذکر داد که از آزادی مصرح در قانون اساسی جهت تضعیف نهادهای قانونی کشور و قانون‌شکنی استفاده می‌کنند و همچنین از کسانی که از تریبون مقدس مجلس از  هنجارشکنی ها دفاع می‌کنند، تذکر داد.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس در تذکری خطاب به هیئت رئیسه جدید مجلس تأکید کرد: باید نقایص گذشته بررسی شده و شأن و کرامت همه نمایندگان حفظ شود.

 

ویس کرمی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو گفت: وی تاکنون 3 بار برای پاسخگویی به سوال از حضور در کمیسیون انرژی خودداری کرده است. همچنین بایدبه موضوع کندی ایجاد زیرساخت نیروگاه پل باباحسین خرم آباد رسیدگی شود.