شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#نماینده مجلس

تشکر نماینده مجلس از شورای نگهبان/ دولت بعدی از تجربیات درس بگیرد


تشکر نماینده مجلس از شورای نگهبان/ دولت بعدی از تجربیات درس بگیرد

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس از بی‌توجهی دولت به مسئله تأمین انرژی انتقاد و تصریح کرد: امیدواریم دولت بعدی از تجربیات ناخوشایند دولت فعلی درس بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدجلیل میرمحمدی نماینده میبد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 5 خرداد) قوه مقننه و  در تذکر شفاهی، گفت: با وجود نعمت‌های خدادادی فراوان کشور اما شاهد خاموشی‌های زودتر از موعد نسبت به سال‌های گذشته هستیم که این مسئله بیانگر ضعف و سستی مدیریت دولت در تأمین انرژی است.

وی افزود: صرف‌ نظر از فرسودگی خطوط انتقال برق، آنهایی که می‌گفتند انرژی هسته‌ای به چه دردی می‌‌خورد، حالا باید پاسخگو باشند. آنهایی که پشتشان به برجام گرم بود و همه امیدشان را به دریای نفت و گاز کشور گره زدند و انرژی‌های تجدید‌پذیر مانند خورشیدی و بادی را فراموش کردند، حالا باید پاسخگو باشند.

نماینده تفت و میبد در مجلس ادامه داد: این مایه خجالت است که بسیاری از استان‌های کشور از جمله استان یزد و شهرستان‌های تفت و میبد که اکثریت قریب به اتفاق آفتاب در این شهرها می‌تابد، اثری از نیروگاه خورشیدی وجود ندارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم دولت آینده از این تجاربی که برای کشور بسیار گران تمام شد، به خوبی استفاده کند و از انرژی هسته‌ای و بادی نهایت استفاده را ببرد.

میرمحمدی در ادامه از شورای نگهبان به خاطر لحاظ کردن تابعیت و اقامت نزدیکان کاندیداهای ریاست جمهوری در کشورهای متخاصم برای بررسی احراز صلاحیت‌ها تشکر کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به نامزدهای اصولگرای تأیید صلاحیت شده، وضعیت موجود را نباید به منزله پیروزی قطعی دانست و از اختلاف و سهم‌خواهی در ستادهای انتخاباتی انتقاد و بر همکاری و همیاری بین نیروهای اصولگرا تأکید کرد.

انتهای پیام/