شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#یمن

نبرد سنگین در شمال مأرب و هلاکت ۱۵ تروریست در کمین نیروهای صنعا


نبرد سنگین در شمال مأرب و هلاکت 15 تروریست در کمین نیروهای صنعا

جبهه‌های مأرب پس از چند روز آرامش شاهد نبرد سنگین است و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع ائتلاف سعودی و تروریست‌های القاعده حمله کرده و شمار زیادی از آنها را به هلاکت رسانده‌اند که در میان آنها فرماندهان و سرکرده‌های آنها دیده می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از البوابه، منابع محلی در مأرب یمن اعلام کردند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی کمینی محکم شمار زیادی از تروریست‌های القاعده را در شهر مأرب به هلاکت رساندند.

این منابع بیان کردند: تروریست‌های القاعده هنگامی که قصد ایجاد مرکز نظامی جدید در غرب شهر مأرب را داشتند، به شدت از سوی توپخانه نیروهای صنعا هدف قرار گرفتند و 45 تروریست القاعده کشته یا زخمی شدند.

این منابع بیان کردند: نیروهای صنعا که در «جبل المشجح» هستند دو روز پس از آنکه تروریست‌های القاعده به دنبال ایجاد استحکامات بودند، آنرا زیرا آتش گرفتند که 15 تروریست کشته و 30 نفر دیگر زخمی شدند.

نبرد سنگین در شمال مأرب

همزان منابع محلی از درگیری‌های شدید میان نیروهای صنعا با نیروهای ائتلاف و تروریست‌های القاعده پس از چند روز آرامش در جبهه‌های مأرب خبر دادند و اعلام کردند: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع نیروهای ائتلاف سعودی و القاعده را در جبهه «العلم الابیض» در شمال شهر زیر آتش گرفته‌اند.

این منابع بیان کردند: نیروهای ائتلاف سعودی متحمل تلفات و خسارات سنگین شده و شمار زیادی از سرکرده‌ها و فرماندهان آنها به خاک افتاده‌اند که از جمله آنها «سالم ابن حمد جار الله» و«عبدالعزیز بن طارق علی دباش» است.

بمباران مارب و صعده از سوی جنگنده‌های سعودی

منابع امنیتی یمنی از بمباران مناطق مختلف از استان‌های مأرب و صعده از سوی جنگنده‌های سعودی خبر دادند و اعلام کردند که مناطق «صرواح» در استان مأرب و «شدا »و «الظاهر» در استان صعده از سوی جنگنده‌های سعودی بمباران شده است.

120 مورد نقض آتش بس در الحدیده

منابع یمنی از 120 مورد نقض آتش بس طی ساعات گذشته در الحدیده از سوی متجاوزان و مزدوران آنها خبر دادند که شامل پرواز پهپادهای جاسوسی و نیز حملات توپخانه بوده است.

درگیری شدید میان نیروهای هادی در تعز

مابع محلی از درگیری‌های شدید میان نیروهای حزب «الاصلاح» در شهر تعز در سایه ادامه بی ثباتی در مناطق تحت کنترل نیروهای هادی خبر دادند و اعلام کردند: درگیری در غرب این شهر و منطقه «الحصب» رخ داده است و در آن از انواع تسلیحات استفاده شده و شماری از طرفین زخمی شدند.

این درگیری موجب رعب و وحشت ساکنان شده است.

انتهای پیام/