شهر خبر

واکنش روحانی به ردصلاحیت‌ها | خدا نکند مردم حس کنند بدون آنها می‌خواهیم تصمیم بگیریم

حسن روحانی رئیس جمهور در نخستین اظهارات خود پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امام راحل همیشه توصیه می‌کردند که میزان رای ملت است و مردم ما را به اینجا رساندند؛ ٩٨ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و چرا باید این ٩٨ کم شود؟ خدا نکند مردم حس کنند و فکر کنند بدون آنها می‌خواهیم تصمیم بگیریم.

دیدار روحانی با اصحاب رسانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد) هیات دولت اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری مسأله بسیار مهمی است و تنها این نیست که ملت فقط به خاطر رییس قوه مجریه نظر بدهد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات بسیار مهم، نماد آزادی و آگاهی مردم است و مردم باید با آزادی و آگاهی کامل پای صندوق آرا بیایند و ملاک تشخیص مردم است.

رییس جمهور ادامه داد: رییس‌جمهور باید مردم ایران را در مذاکرات خارجی نمایندگی کند. اگر خدایی ناکرده در یک انتخابات حضور کمرنگ باشد و برای مردم مسایل روشنی نباشد آن وقت مصلحت ملی و امنیت و حیثیت نظام در جهان چگونه خواهد بود؟

روحانی بیان کرد: امام راحل همیشه توصیه می‌کردند که میزان رای ملت است و مردم ما را به اینجا رساندند؛ ٩٨ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و چرا باید این ٩٨ کم شود؟ خدا نکند مردم حس کنند و فکر کنند بدون آنها می‌خواهیم تصمیم بگیریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری همیشه بر مشارکت حداکثری تاکید داشته و دارند. ایشان تصریح کردند که برای من هدف اول مشارکت حداکثری مردم است.

ادامه دارد..