شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#داوری#سوخت

بیگی در گفتگو با مهر:

استقلال صلابت لازم را نداشت/ با این داوری ها دلم برای آبی‌ها سوخت

استقلال صلابت لازم را نداشت/ با این داوری ها دلم برای آبی‌ها سوخت

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اشتباهات داوری جزیی لاینفک از بازی‌های استقلال شده و در آبادان هم داور ۳ اشتباه بزرگ تاثیرگذار به ضرر آبی پوشان داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته بیستم لیگ برتر در آبادان به میدان رفت و با گلی دیرهنگام صنعت نفت را شکست داد تا بار دیگر به رده سوم جدول بازگردد.

سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی به خبرنگار مهر گفت: با اینکه استقلال در این بازی صلابت لازم را نداشت، اما باز هم برتری محسوسی نسبت به میزبانش داشت و حقش در این دیدار پیروزی بود. آنها باید خیلی زودتر از دقیقه ۹۵ به گل می‌رسیدند که متاسفانه اشتباهات تاثیرگذار داوری مانع از آن شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه داستان تکراری اشتباهات داوری به ضرر استقلال همچنان ادامه دارد و هرچقدر هم در این باره صحبت می‌شود، این موضوع اصلاح نمی‌شود. در این بازی هم داور بارها به ضرر استقلال در سوت خود دمید؛ که ان‌شاءالله اشتباه بوده باشد.

بیگی تصریح کرد: یک بار در نیمه نخست داور به جای اعلام پنالتی برای استقلال، به مهدی قایدی کارت زرد نشان داد. یک بار هم در حالی که فرشید اسماعیلی با دروازه‌بان نفت تک به تک شده بود و شانس زیادی برای باز کردن دروازه داشت، داور با سوت خود بازی را قطع کرد و به سود استقلال اعلام خطا کرد؛ در حالی که باید در آن صحنه آوانتاژ می‌داد. ضمن اینکه گل صد در صد سالم مهدی قایدی هم به اشتباه آفساید اعلام شد تا تیم داوری در اشتباهات بزرگ و تاثیرگذار بر علیه استقلال هت تریک کرده باشد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با این داوری‌ها واقعاً دلم به حال استقلال سوخت. مگر یک تیم در دیداری خارج از خانه چند بار می‌تواند شانس خوب گلزنی داشته باشد که داور با اشتباهاتش مانع آن شود؟ سئوالی که ذهن مرا درگیر کرده این است که چرا اشتباهات داوری جزئی لاینفک از بازی‌های استقلال شده؟

هافبک سابق آبی پوشان گفت: ما از فدراسیون، دپارتمان یا کمیته داوران انتظار بیشتری داریم. اگر این داوران توان سوت زدن در لیگ برتر را ندارند از این مسابقات کنار گذاشته شوند تا بیشتر از این فوتبال آسیب نبیند.