علی‌ اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود در مجلس یازدهم، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با کاندیدای پوششی در اردوگاه اصولگرایی گفت: برخی کاندیداها موضع گرفتند و گفتند که ما پوششی نیستیم اما در هر صورت انتخابات قابل پیش بینی نیست. هچنین افراد با عدم احراز صلاحیت شورای نگهبان و بعضی دیگر با دو قطبی شدن انتخابات خواهند رفت. 

او ادامه داد: در همه ادوار، انتخابات ریاست جمهوری دو قطبی بوده و این بار هم چه افراد پوششی بمانند و یا بروند باز هم دو قطبی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه هر یک از کاندیداها خصوصیات و تجربیات خود را دارند، افزود: مردم باید تصمیم بگیرند که چه فردی برای امروز جامعه مفید و توانمند است و می‌تواند، مشکلات مردم را حل کند. 

خانی تصریح کرد: ملاک اصلی شورای نگهبان حضور حداکثری مردم است و باید شرایطی فراهمی شود تا مردم مشارکت حداکثری داشته باشند که این هم تضمین نظام است و هم جواب محکمی خواهد بود به همه کسانی که به جمهوری اسلامی ایران، نگاه بد دارند. 

او درباره تایید صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان گفت: اینکه وقتی شورای نگهبان ما را تایید می کند بگوییم همه چیز درست است و انجایی که احساس کنیم که رفتارهای ما طوری بوده است که شورای نگهبان ما را تایید نمی کند، بیاییم و عملکرد این شورا را به چالش بکشیم حرف قابل قبولی نیست. 6