شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

آمار عجیب یاغی پرسپولیس ؛ آرمان رمضانی بهتر از شهریار مغانلو !

آمار آرمان رمضانی در لیگ برتر در استقلال : ۴۵ دقیقه بازی ، ۱ گل ؛ آمار شهریار مغانلو در لیگ برتر در پرسپولیس : ۴۰۰ دقیقه بازی ، ۱ گل

آرمان رمضانی ، مهاجم استقلال در ۴۵ دقیقه حضور در بازی های استقلال ۱ گل زده و در آن طرف شهریار مغانلو هم در بیش از ۴۰۰ دقیقه همین تعداد گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

آرمان رمضانی ، مهاجم استقلال در ۴۵ دقیقه حضور در بازی های استقلال ۱ گل زده و در آن طرف شهریار مغانلو هم در بیش از ۴۰۰ دقیقه همین تعداد گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرمان رمضانی بعد از نیم فصل ناموفق در پرسپولیس جایش را به شهریار مغانلو داد و به استقلال پیوست تا جای خالی لیست مجیدی را در خط حمله پر کند. مجیدی قصد داشت امین قاسمی نژاد را جذب کند اما در این بین آرمان رمضانی بود که استقلالی شد. خریدی که انتقادهای فراوانی را به همراه داشت و برخی معتقدند حاصل این جا به جایی بهتر از انتقال منشا نخواهد بود اما تا این لحظه آرمان از جانشینش در پرسپولیس یعنی شهریار مغانلو عملکرد بهتری را در لیگ برتر داشته است.
شهریار مغانلو ۴۴۷ دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته و اولین و تنها گلش را برای این تیم بعد از ۴۲۶ دقیقه در تقابل با ذوب آهن زد. او در مجموع بازی‌های لیگ برتر ۶ بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفته و حاصلش همین یک گل بود ولی در طرف مقابل آرمان رمضانی برای ثبت اولین گل خود فقط ۴۵ دقیقه زمان نیاز داشت تا ماموریتش را در استقلال تکمیل کند.
طبق این آمارها آرمان بهتر از شهریار بوده اما گلزنی‌های شهریار در لیگ قهرمانان آسیا و تاثیر گذاری او روی گل مهم دربی او را به بازیکنی محبوب در میان هواداران این تیم تبدیل کرده و رضایت کادر فنی را هم جلب کرده است. باید دید آرمان مثل منشا بعد از زدن یک گل مسیرش متوقف می‌شود یا مجیدی او را به روزهای اوجش باز میگرداند و از یک خرید معمولی ستاره می‌سازد.