آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاههای اروپا

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین موارد اشاره می‌کنیم.

آلابا در یک قدمی رئال مادرید

داوید آلابا طی روز‌های آینده انتقال خود به باشگاه رئال مادرید  را نهایی خواهد کرد. به نوشته اسپورت وان این مدافع اتریشی قرار است در آینده نزدیک قرارداد خود را به طور رسمی با رئال مادرید امضاء کند.

آلابا مدتی پیش آخرین بازی خود را برای بایرن مونیخ انجام داد و پس از یک دهه این باشگاه را ترک خواهد کرد. هر اتفاقی هم که برای زیدان بیفتد آلابا به عنوان بازیکن آزاد به تیم رئال مادرید خواهد پیوست. او از ماه آوریل با این باشگاه به توافق رسیده و حتی پیش قرارداد نیز امضاء کرده است.

جدایی مانژوکیچ از آث میلان

ماریو مانژوکیچ روز دوشنبه جدایی خود از باشگاه آث میلان را تایید کرد. این مهاجم در ماه ژانویه با قراردادی کوتاه‌مدت به میلان پیوست، اما نتوانست در این باشگاه مثمر ثمر باشد.

کینگزلی کومان مدیر برنامه خود را عوض کرد

کینگزلی کومان ستاره تیم بایرن مونیخ با زهاوی یکی از مدیر برنامه‌های سرشناس جهان فوتبال قرارداد همکاری امضاء کرد. این مهاجم مدتی پیش پیشنهاد تمدید قرارداد با بایرن‌مونیخ را رد کرده است.

دروازه‌بان استرالیایی آرسنال در اندیشه تمدید قرارداد

قرارداد رایان دروازه‌بان استرالیایی تیم فوتبال آرسنال که به طور قرضی به این تیم پیوسته به پایان رسیده، اما او عنوان کرده است که می‌خواهد فصل آینده نیز در این تیم بماند.

داوید دخیا به صورت قرضی از منچستریونایتد جدا می‌شود

باشگاه م نچستریونایتد تصمیم دارد داوید دخیا سنگربان خود را در فصل آینده به طور قرضی به تیم دیگری منتقل کند. مبلغ قرارداد این دروازه بان اسپانیایی بسیار گران است و به همین دلیل کمتر تیمی حاضر به خرید او است، اما دخیا که در اولدترافورد نیمکت‌نشین دین هندرسون شده، ممکن است به طور قرضی به تیم دیگری منتقل شود.

دورتموند اجازه جدایی سانچو را صادر کرد

به نوشته نشریه بیلد آلمان باشگاه بورسیا دورتموند به جیدون سانچو ستاره انگلیسی خود اجازه داده است که تابستان امسال این تیم را ترک کند.

این بازیکن ملی پوش انگلیسی مورد توجه تیم‌های منچستریونایتد، چلسی و لیورپول است.

باشگاه سویا قیمت مدافع فرانسوی خود را اعلام کرد

تیم‌های فوتبال آرسنال و منچستریونایتد که خواهان جذب ژول کوند مدافع فرانسوی سویا هستند برای خرید او باید ۷۱ میلیون دلار بپردازند.

سویا حاضر نیست این مدافع فرانسوی را به مبلغی کمتر از ۷۱ میلیون دلار به فروش برساند.

مذاکره بارسا با عثمان دمبله

به نوشته نشریه موندو دیپورتیوو باشگاه بارسلونا قرار است مذاکرات بر سر تمدید قرارداد عثمان دمبله بازیکن فرانسوی خود را از سر بگیرد.

این وینگر فرانسوی در فصل گذشته بسیار موفق ظاهر شد و حالا مسئولان بارسا علاقه مند هستند که پیش از اینکه او وارد آخرین سال قراردادش شود قرارداد جدیدی با او امضاء کنند.

رئال مادرید آماده دریافت پیشنهاد برای هازارد و گرت بیل

باشگاه رئال مادرید آماده دریافت پیشنهاد برای ادن هازارد و گرت بیل است. این ۲ بازیکن با مبالغ بالایی به رئال پیوستند، اما نتوانستند در این تیم انتظارات را برآورده کنند و ممکن است به فروش برسند تا بازیکنان جدیدی خریداری شوند.

جدایی گتوزو از ناپولی تایید شد

دی لورنتیس مالک باشگاه ناپولی جدایی گنارو گتوزو سرمربی این تیم را تایید کرد. گفته می‌شود گتوزو پس از آن که نتوانست ناپولی را به لیگ قهرمانان اروپا برساند از این تیم اخراج شده است.

تیم گتوز که می‌توانست با پیروزی در آخرین بازی برابر ورونا راهی لیگ قهرمانان شود در این بازی با نتیجه یک - یک متوقف شد و نتوانست به جمع ۴ تیم برتر ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

هفته سرنوشت برای زیدان

به نوشته نشریه مارکا زین الدین زیدان طی هفته آینده درباره سرنوشت خود در رئال مادرید تصمیم‌گیری خواهد کرد.

زیدان که یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد نتوانست در فصل گذشته جامی برای رئال به دست آورد. او اوایل ماه به طور غیر مستقیم به جدایی خود از رئال مادرید اشاره کرده بود.

تمایل اومتیتی برای ماندن در بارسا

به نوشته نشریه موندو دیپورتیوو ساموئل اومتیتی مایل است در بارسلونا بماند. خبر‌های فراوانی از جدایی این بازیکن ۳۰ ساله از بارسا به گوش می‌رسد، اما او حس می‌کند هنوز توانایی زیادی دارد.

اومتیتی که تا سال ۲۰۲۳ با بارسا قرارداد دارد در این فصل فقط ۱۳ بار برای این تیم بازی کرده است.

چوب حراج چلسی به مهاجم خود

باشگاه چلسی قیمت تامی آبراهام مهاجم جوان خود را ۲۵ درصد کاهش داد.

باشگاه وستهام از جمله تیم‌هایی است که به دنبال خرید این مهاجم ملی پوش انگلیسی است و می‌تواند در فصل تابستان او را با ۳۰ میلیون پوند به خدمت بگیرد.

اسپرز به دنبال فروش دله علی

باشگاه تاتنهام تصمیم دارد در فصل تابستان دله علی هافبک ملی پوش خود را به تیم دیگری منتقل کند.

تاتنهام اعلام کرد در صورتی که این بازیکن ملی‌پوش پیشنهاد مناسبی داشته باشد با جدایی او موافقت خواهد کرد.

هازارد در اندیشه بازگشت به چلسی

ادن هازارد مهاجم بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید تصمیم دارد به تیم سابق خود یعنی چلسی بازگردد.

او که در ۲ فصل گذشته بار‌ها در اسپانیا مصدوم شد حالا می‌خواهد بار دیگر به استمفوردبریج برگردد تا روز‌های اوج خود را بار دیگر تجربه کند.

پاری سن ژرمن به دنبال جذب واینالدوم

پاری سن ژرمن در پیشاپیش صف مشتریان خرید جورجینیو واینالدوم مدافع لیورپول قرار دارد.

این بازیکن هلندی که تصمیم دارد به عنوان بازیکن آزاد لیورپول را ترک کند، مورد توجه بارسا و بایرن مونیخ نیز قرار دارد.

چند خبر کوتاه؛

مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی لیدز یونایتد بر سر امضای قرارداد جدید یک ساله با این باشگاه به توافق رسیده است.

خوان ماتا بازیکن تیم منچستر یونایتد عنوان کرد هنوز نمی‌داند که آیا فصل آینده در این باشگاه خواهد بود یا خیر؟

باشگاه آث‌میلان تمایل دارد قرارداد قرضی فیکایو توموری بازیکن چلسی را با پرداخت ۲۸ میلیون یورو قطعی کند. به نوشته کالچو مرکاتو، یوونتوس تصمیم دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی آرون رمزی را به فروش برساند. این بازیکن ۳۰ ساله تا سال ۲۰۲۲ با یووه قرارداد دارد و فصل گذشته فقط ۲۲ بار برای این تیم بازی کرد.

ریکی پویگ بازیکن ۲۱ ساله تیم بارسلونا قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با این باشگاه تمدید کرد. او فصل گذشته ۲۴ بازی برای بارسلونا انجام داد.