شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران#تیم فوتبال

تارتار: ظالمانه‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران را دیدم

تارتار: ظالمانه‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران را دیدم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دلم پر درد است زیرا نا عادلانه ترین حکم تاریخ فوتبال ایران را دیدم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در حال حاضر کناره گیری خود را اعلام کردم اما الان دلم نیامد صحبت نکنم. همه بازیکنان و اعضا اهداف بزرگی دارند. این رای ناعادلانه ترین رای تاریخ فوتبال کشورمان است. تا کنون همچین رای ضالمانه ای را ندیده بودم. نه به خاطر خودم بلکه برای تیمم آمدم صحبت کنم. همین فراز کمالوند دارد می زند زیر حرفش. ما سایپا را در زمین بردیم و این رای ناعادلانه است. 

وی ادامه داد: چه اتفاقی در فدراسیون فوتبال افتاده است. من نمی توانم این رای را قبول داشته باشم. اینجوری فدراسیون فوتبال دوام نمی آورد. قول داده بودم صحبت نکنم اما نمی توانم. مگر می توانید حق ۵۰ جوان را بخورید. ما زحمت کشیدیم تا به رده هفتم جدول رسیدیم اما شما ما را پایین انداختید.

تارتار افزود: من ول کن ماجرا نیستم و اگر تا پایان عمر هم محروم شوم، دنبال این کار خواهم رفت. دلم پر درد است و این ظالمانه ترین حکمی بود که دیدم. حتی اگر مادام العمر محروم شوم، ادامه می دهم. بازیکن تعویضی من خطای فردی بوده است و سرپرست ما کم تجربگی کرده اما محرومیت باید فردی باشد نه برای یک تیم.

او در پایان  گفت: آقای شهاب الدین عزیزی خادم در شروع کار هستی. دقت کن و خشت اول را صاف بگذار. تیم های پیکان و ذوب آهن با زحمات خودشان در جدول بالای سایپا بودند اما با این ظلم به پایین رفتیم.  من را محروم کنید اما حق جوانان ما را بدهید.