شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تیم ملی#اردوی تیم ملی

سه بازیکنی که از تیم ملی خط می‌خورند چه کسانی هستند؟/ سهمیه پرسپولیس کم می‌شود؟

اسکوچیچ ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت کرده است در حالی که باید با ۲۳ بازیکن راهی منامه شود. این بدین معنی است که سه بازیکن از اردوی تیم ملی خط خواهند خورد.

سه بازیکنی که از تیم ملی خط می‌خورند چه کسانی هستند؟/ سهمیه پرسپولیس کم می‌شود؟

خبرورزشی - سه بازیکن خط خورده چه کسانی خواهند بود؟ البته باید به این نکته اشاره کرد که سرمربی تیم ملی می خواست ۲۸ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت کند که مصدومیت امید نورافکن و هم چنین علی کریمی موجب شد در نهایت ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

بدون شک یکی از خط خورده‌ها دروازه بان خواهد بود. پیام نیازمند، امیر عابدزاده، علیرضا بیرانوند و محمد رضا اخباری چهار دروازه بانی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. محمد رضا اخباری به خاطر نمایش‌های خوبی که در ترکیب تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا داشت به اردوی تیم ملی دعوت شده است اما او کار سختی برای ادامه حضور در لیست تیم ملی خواهد داشت. به این دلیل که علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی است. امیر عابدزاده در فصلی که گذشت در لیگ برتر پرتغال با ۱۰۲ سیو در ۲۹ بازی سومین دروازه بان موفق فوتبال پرتغال در سیو توپ‌ها بوده و پیام نیازمند هم با تیمش یعنی سپاهان مدعی قهرمانی است.

دومین بازیکن خط خورده احتمالا جعفر سلمانی خواهد بود. بازیکنی که در بازی با سوریه در پست غیرتخصصی‌اش یعنی دفاع راست به میدان رفت و نمایش ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و به همین بهانه تصور می شد دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشود. او که در تیم صنعت نفت آبادان شاگرد اسکوچیچ بوده در حالی به اردوی تیم ملی دعوت شده که در تیم پرتغالی هم بازیکن ثابت به حساب نمی آید. ادامه حضور او در اردوی تیم ملی با توجه به اینکه برخی از بازیکنان کلیدی به اردوی تیم ملی دعوت نشده اند می تواند موجب انتقاد از اسکوچیچ به خاطر انتخاب هایش شود.

خط خورده آخر هم از پست هافبک میانی خواهد بود. احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی و کمال کامیابی‌نیا چهار هافبک دفاعی در اردوی تیم ملی خواهند بود. اسکوچیچ بعید است به هر چهار بازیکن در منامه نیاز داشته باشد به خصوص که تیم ملی برای صعود نیاز به ارایه بازی تهاجمی دارد. احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی است و احمد نورالهی هم یکی از بازیکنان مورد علاقه ی اسکوچیچ است. سعید عزت الهی و کمال کامیابی نیا رقابت جذابی برای ادامه حضور در اردوی تیم ملی خواهند داشت.