شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#لاریجانی

اقامت فرزند لاریجانی در آمریکا در روز رد صلاحیت اصلاح‌طلبان!

کدخبر: 414909
اقتصاد نیوز : خبر رد صلاحیت علی لاریجانی،اسحاق جهانگیری و محمود احمدی نژاد بافهرست اسامی تیم ملی فوتبال مورد توجه مردم قرار گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز، شوک شبانه به انتخابات.شاید باور رد صلاحیت علی  لاریجانی،اسحاق جهانگیری و محمود احمدی نژاد برای خیلی  ها سخت بود اما ادعای خبرنگار فارس گمانه زنی ها در این مورد را بیشتر کرد.هر چند که این خبر در بامداد امروز تکذیب شد اما انتشار نهایی لیست کاندیدای انتخابات رییس جمهوری مهر تاییدی بود بر شایعه ای که شب گذشته در فضای مجازی پیچیده بود.

در این خبر آمده بود که صلاحیت آقایان: سید ابراهیم رئیسی، محسن رضایی ،محسن مهر علیزاده،سعید جلیلی،علیرضا زاکانی، .عبدالناصرهمتی و 

 قاضی زاده هاشمی تایید شده است.

وهمچنین صلاحیت علی لاریجانی، محمود احمدی نژاد،اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان،فریدون عباسی،محسن هاشمی و سعید محمد و... رده شده است.

خبری سیاسی که جامعه را با شوک بزرگی روبرو کرده بود، چرا که کمتر کسی باور میکرد افرادی مثل علی لاریجانی و ... رد صلاحیت شوند، به خاطر همین‌مردم به دنبال صحت و سقم‌این خبر بودند تا از واقعیت ماجرا آگاه شوند و این خبر خیلی زود به یه از پر جستجو ترین اخبار روز تبدیل شد.

حالا باید منتظر ماند و دید کدام یک از نامزد های تایید شده در این رقابت پیروز می شود و به پاستور می رسد.

اما همه ی اخبار در دنیای سیاست نبود و در خبرهای ورزشی هم  کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی برای شرکت در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی را اعلام کرد.خبری که با استقبال ورزش دوستان مواجه شد، آنها به دنبال جزئیات این خبر  بودند تا از اسامی بازیکنان دعوت‌شده باخبر شوند.

همچین خبر جنجالی اقامت فرزند لاریجانی در آمریکا مثل بمب در رسانه ها ترکید و توجه کاربران را به خود جلب کرد.دختر علی لاریجانی سال 91 در رشته پزشکی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد، او پس از آن برای ادامه تحصیل عازم آمریکا شده است.فاطمه لاریجانی در دانشگاه ایالتی کلیولند در اوهایوی آمریکا دوره تخصصی پزشکی را گذرانده است.