به گزارش برنا، دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: خوشحالیم که چند بازی سنگین و مهم را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. در این مدت چند بازیکن با مصدومیت‌هایی مواجه شدند که با تلاش و غیرت خودشان و برنامه کادر پزشکی برای بازی‌های تیم آماده شدند تا به پرسپولیس کمک کنند. خوشبختانه بعد از بازی دیشب مصدومی نداشتیم.

او درباره اتفاقی که روز گذشته برای اتوبوس‌های تیم افتاد و تاثیر آن روی شرایط جسمانی و روانی اعضای تیم اظهار کرد: متاسفانه بر اثر آن حادثه استرس بسیار شدیدی به بازیکنان و کادر فنی وارد شد به حدی که بعضی افراد واقعا ترسیده بودند و اینکه بازیکنان یک ساعت بعد از آن اتفاق و با وجود آن شرایط سخت به زمین رفتند نشان‌دهنده غیرت و بزرگی این تیم است.

حقیقت همچنین درباره حال عمومی افشین پیروانی گفت: ایشان بخاطر اینکه مدیریت کاروان را بر عهده داشت طبیعتاً فشار بیشتری را متحمل شد و بعد از آن حمله از ناحیه قفسه سینه درد شدیدی احساس می‌کرد. اقدامات اولیه برای ایشان بلافاصله انجام شد.

پزشک پرسپولیس ادامه داد: برای اطمینان بیشتر اقدامات تخصصی‌تر قلب و عروقی را شب گذشته و امروز انجام دادیم و خوشبختانه مورد جدی وجود ندارد و ایشان با دستور پزشک باید استراحت کرده و تا ویزیت بعدی داروهای خود را مصرف کنند.