شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور

خبر بد برای رسول خطیبی ؛ ستاره تراکتور مصدوم شد

غیبت پیمان بابایی ، ستاره تیم تراکتور در برابر ماشین سازی به علت مصدومیت

پیمان بابایی ، ستاره تیم تراکتور که در دیدار با فولاد مصدوم شد ، به دلیل عدم بهبود وضعیتش دیدار مقابل ماشین سازی تبریز را هم از دست داد.

پیمان بابایی ، ستاره تیم تراکتور که در دیدار با فولاد مصدوم شد ، به دلیل عدم بهبود وضعیتش دیدار مقابل ماشین سازی تبریز را هم از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تعویض زودهنگام پیمان بابایی در همان لحظه آسیب دیدگی در دیدار برابر فولاد خوزستان هم باعث نشد تا مصدومیت این بازیکن بهبود پیدا کند و برای دیدار بعدی تراکتوری ها کاری این مهاجم آماده باشد. آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ کار دست بابایی و تراکتوری ها داد تا او در دیدار برابر ماشین غایب باشد.

پیمان بابایی که برای دیدار برابر فولاد از ابتدا در ترکیب تراکتور بود در نهایت نتوانست بیشتر از ۲۰ دقیقه در زمین حاضر باشد و در دقیقه بیستم پس از مصدومیت او، بدون تعلل تعویض شد و هرچند هنوز درباره این آسیب دیدگی (به دلیل اینکه هنوز عکس و آزمایش های او آماده نشده است) اظهارنظری رسمی نشده است اما شنیده می شود او قطعا در دیدار پیش روی تراکتوری ها برابر ماشین نمی تواند به میدان برود.

بابایی که پس از نشستن خطیبی روی نیمکت تراکتوری ها به عضویت دوباره این تیم، آمده بود تا بتواند با گلزنی برای تبریزی ها اوضاع این تیم را بهتر از قبل کند اما این اتفاق هرگز نیفتاد و این مهاجم فوتبال ایران نتوانست به جایگاهی که پیش از این فکر می کرد، برسد.