شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#وریا غفوری

حمله ناباورانه پیشکسوت استقلال به وریا غفوری

کوروش تشت زر : وریا غفوری ۳۴ ساله نباید دنبال لایی زدن باشد

کوروش تشت زر ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت : وریا غفوری که کاپیتان تیم بزرگ استقلال است و ۳۴ سال سن دارد ، نباید دنبال لایی زدن باشد.

کوروش تشت زر ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت : وریا غفوری که کاپیتان تیم بزرگ استقلال است و ۳۴ سال سن دارد ، نباید دنبال لایی زدن باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کوروش تشت زر در گفتگو با خبرورزشی با انتقاد از کاپیتان آبی پوشان و حرکاتی که او در طول ۹۰ دقیقه انجام می‌داد گفت:

کاپیتان وریا علی رغم نهایت تلاشی که می‌کند نیاز به استراحت ذهنی و بدنی دارد و در ۳۴ سالگی باید باهوش تر از آنی باشد که با لایی انداختن‌های بی ثمر و توپ لو دادن‌های مکرر خاطرات دوران اوجش را در ذهن هواداران کمرنگ کند. بازی ضعیف ارسلان مطهری نیز یک بار دیگر ثابت کرد استفاده همزمان از او در کنار قائدی فاز حمله را دچار مشکل می‌کند و جذب یک مهاجم نوک با خصوصیات شیخ آماده برای استقلال از واجبات است تا ساز مطهری هم با درست بازی گرفته شدن کوک شود.

وی در ادامه افزود:

رضاوند با توانایی‌هایی که دارد می‌تواند در تیم‌های دیگر یک بازیکن محوری باشد اما سیستم بازیش به درد استقلال نمی‌خورد و داشتن یک پاسور قهار همانند جباری، جباروف، جان واریو و …در تیمی مثل استقلال که همیشه هجومی بوده از نان شب واجب‌تر است.

تشت زر همچنین گفت:

فرهاد هر روز تنهاتر می‌شود و به نظر می‌رسد او بیش از آنکه به یک مشاور خارجی روی سکوها احتیاج داشته باشد به یک تمرین دهنده باتجربه و یک کمک باهوش روی نیمکت در کنار یک بدنساز حاذق احتیاج دارد. تعطیلی لیگ، فرصت طلایی پس از چند هفته پرفشار برای بازیکنان خسته است که با استراحت کافی و تجدید قوا و ریکاوری روحی و بدنی با آمادگی به مسابقات بازگردند.

هافبک استقلال در دهه ۷۰ افزود:

امیدوارم مجیدی دلایل قابل قبولی برای عدم استفاده از مرادی و دانشگر داشته باشد. بابک مرادی لیاقت فرصت بیشتر و جانشینی شجاعیان را دارد.

وی اضافه کرد:

بی انصافی است اگر از درخشش حسینی در این دیدار حرفی نزنیم. هیچ مربی از داشتن دو دروازه‌بان آماده و با روحیه ضرر نخواهد کرد و باز شدن پای آرمان رمضانی به گل را هم باید به فال نیک گرفت. حتم بدانید پس از تعطیلات استقلالی به مراتب شاداب‌تر و روان‌تر و باانگیزه‌تری را شاهد خواهیم بود.