شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#لیگ برتر#جعفر#لیست تیم#لیست تیم ملی

خط خوردن سه دفاع چپ به خاطر بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ

خط خوردن سه دفاع چپ به خاطر بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ / اسکوچیچ همیشه برای شما سورپرایز دارد

نام جعفر سلمانی به عنوان یک دفاع چپ در لیست تیم ملی دیده می‌شود. بازیکنی که در لیگ برتر پرتغال در پست وینگر بازی می‌کند اما اولین بازی ملی خود را در پست دفاع راست انجام داده و دعوت از او به عنوان دفاع چپ عجیب است.

به گزارش مشرق، جعفر سلمانی وینگر صنعت نفت آبادان بود که با دراگان اسکوچیچ آشنا شد و زیر نظر این مربی بازی کرد. سلمانی پیش از لیگ بیستم به لیگ پرتغال رفت اما در این کشور موفق نبود و فقط چند بازی برای این تیم به میدان رفت که در این بازی‌ها هم توفیقی نداشت. در حالی که مهدی طارمی، علی علیپور و امیر عابدزاده در لیگ پرتغال می‌درخشند اما نامی از جعفر سلمانی به گوش نمی‌رسد. با این حال علی علیپور به تیم ملی هم دعوت نشد ولی جعفر سلمانی در لیست دراگان حضور دارد.

وینگر محبوب اسکوچیچ در شرایطی نامش به عنوان دفاع چپ در لیست تیم ملی قرار گرفته که در لیگ برتر ایران محمد نادری، سعید آقایی و امید نورافکن را داریم.

گفته می شود نورافکن به دلیل مصدومیت در این اردو حاضر نیست اما فراموش نکنید نام امید در اردوی قبلی هم به عنوان یک هافبک دفاعی در لیست قرار گرفته بود و حضور او باعث نمی شد سلمانی از لیست دراگان خارج شود.

لازم به ذکر است که در تیم ملی ایران بازیکنان با تجربه ای چون وحید امیری و احسان حاج صفی هم توانایی بازی در پست دفاع چپ را دارند.

نکته مهم در مورد جعفر سلمانی بازی او در پست وینگر چپ است و او تخصصی در دفاع ندارد. در اردوی قبلی وقتی سلمانی به تیم ملی دعوت شد در اقدامی ناباورانه در پست دفاع راست بازی کرد و حالا هم برای بازی در دفاع چپ آماده می شود و او را به نادری و آقایی ترجیح دادند.

البته از این دست دعوت بازیکنان خیلی هم نباید تعجب کرد چون دراگان اسکوچیچ در اردوهای قبلی هم بازیکنانی را دعوت کرده بود که حتی در لیگ برتر ایران نیمکت نشین هستند.

مجتبی نجاران نیمکت نشین صابر حردانی در فولاد خوزستان دو بار نامش در لیست تیم ملی قرار گرفت و ساسان انصاری هم وقتی در فولاد نیمکت نشین بود به لیست تیم ملی راه پیدا کرد. پس خیلی هم از نام هایی که می بینید تعجب نکنید و اسکوچیچ همیشه برای شما سورپرایز دارد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی