به گزارش برنا، فرآیند بلیت‌فروشی سیوهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از صبح امروز ۴ خردادماه در سایت سینماتیکت آغاز شده است.

بنابر آنچه که پیش از این اعلام شد اصحاب رسانه و آن دسته از افرادی که کارت حضور در این رویداد را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام‌شده، به‌صورت روزانه از طریق سایت سینماتیکت اقدام به تهیه بلیت کنند.

اصحاب رسانه با مراجعه به سایت و بر اساس سانس‌های اعلام شده، می‌توانند برای هر سانس یک بلیت تهیه‌کنند و با توجه به اینکه شماره خبرنگارانی که برایشان کارت صادر شده در سایت سینماتیکت موجود است، در فرآیند خرید بلیت نیازی به پرداخت وجه نیست و به صورت پیش‌فرض، تهیه این بلیت‌ها برای این گروه رایگان خواهد بود.

دارندگان کارت‌ جشنواره هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲، اعضای باشگاه مخاطبان از ساعت ۱۲ تا ۱۵ و دیگر افراد از ساعت ۱۵ به بعد می‌توانند اقدام به تهیه بلیت کنند.

تعیین این زمان‌بندی به این معنی نیست که آن دسته از افرادی که موفق به رزرو بلیت در ساعت مقرر نشده‌اند، دیگر امکان تهیه بلیت ندارند. چنانچه بعد از این زمان، ظرفیتی باقی مانده باشد، علاقه‌مندان می‌توانند به سامانه بلیت‌فروشی مراجعه و بلیت تهیه کنند.

بلیت فیلم‌های اکران هر روز جشنواره، از ۲۴ ساعت قبل در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره جهانی فجر در سالن‌های سینما چارسو، سالن یک و دو سینما آزادی و سالن روباز سینما کانون به نمایش درمی‌آیند.

سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.