شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوشنبه#رئیسی#ارتباطات

بیانیه حمایتی امیر نامی از آیت‌الله رئیسی


بیانیه حمایتی امیر نامی از آیت‌الله رئیسی

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه ۳ خرداد طی بیانیه ای به نفع ابراهیم رئیسی، نامزد نهایی جبهه انقلاب اسلامی انصراف داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدحسن نامی دربخشی از این بیانیه نوشته است: زمانی که احساس کردم عده‌ای می‌خواهند با لفاظی‌های بی‌سر و ته و اغواگری در رسانه‌های نوین بار دیگر "تله دیگری" را پیش پای ملت ایران قرار دهند و انقلاب و کشور را نه که 8 سال متوقف کنند بلکه سالها به عقب ببرند در عزم خود برای ماندن مصمم تر شدم. اما امروز که حضرت آیت الله رئیسی پا در عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته اند ایشان را شایسته تر و لایق تر از خودم برای تصدی ریاست جمهوری می دانم.

متن این بیانیه بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا
(سوره اسرا، آیه 80)

مردم شریف ایران
صدق زیباترین صفتی است که می توان برای آغاز و پایان کارها برشمرد و صداقت کلید جادویی امداد الهی برای رسیدن به حجت روشن و مددکار مستمر است. صدق و راستی رمز نصرت پروردگار و ثبات قدم است."إِن‌ تَنصُرُوا اللّه‌َ یَنصُركُم‌ وَ یُثَبِّت‌ أَقدامَكُم‌"
اینجانب به عنوان سرباز کوچک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مد ظله العالی) و خادم ملت ایران که با افتخار لباس مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تن دارم با توجه به ضرورت ها و اقتضائات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور عزیزمان ایران در چله دوم انقلاب اسلامی از سر صدق پا در عرصه رقابت های انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری گذاشتم چرا که می دانستم پس از 8 سال وعده های توخالی حال کشور و مردم خوب نیست و دولت رهاوردی جز بی تدبیری در اداره کشور و نا امیدی در بین مردم نداشته است. وقتی نه چرخ سانتریفیوژ چرخید و نه چرخ زندگی، سفره های مردم روز به روز تنگ تر شد، آرزوی خانه دار شدن جوانان و داشتن سقفی بالای سر محال تر شد، بیکاری و گرفتاری جوانان کشورم بیشتر شد، ازدواج میلیون ها دختر و پسر مجرد سخت تر شد و مصائب دیگری که من هم مثل شما هر روز آنها را در خانه، محله و شهر و کشورم لمس می کنم.

زمانی که احساس کردم عده ای می خواهند با لفاظی های بی سر و ته و اغواگری در رسانه های نوین بار دیگر " تله دیگری " را پیش پای ملت ایران قرار دهند و انقلاب و کشور را نه که 8 سال متوقف کنند بلکه سال ها به عقب ببرند در عزم خود برای ماندن مصمم تر شدم.

من سالها با لباس مقدس ارتش سابقه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را دارم. به چشمان خود دیده ام که عزیزانی از پاک ترین فرزندان این ملت در خون خود غلطیدند تا به ایران مان عزت، سربلندی و استقلال هدیه کنند. در هیچ کجای جهان چنین سرمایه انسانی بی نظیری را در خدمت به اهداف و آرمانهای ملی نمی توان یافت که اگر این سرمایه در خدمت پیشرفت کشور، رفاه مردم و گره گشایی از مشکلات قرار بگیرد قطعا معجزه ای عظیم رخ می دهد.

سالها سابقه مدیریت سیاسی در خارج و داخل کشور در حد وزارت دارم و ظرفیت ها، استعدادها و امکانات بی نظیر سرزمین ایران را می شناسم و معتقدم تحول شدنی است و با اتکا به عناصر جوان و مومن و انقلابی و بکارگیری آنها در مدیریت های خرد و کلان کشور می توان این تحول به نفع مردم را بسیار زود محقق کرد.

اما امروز که حضرت آیت الله رئیسی پا در عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته اند ایشان را شایسته تر و لایق تر از خودم برای تصدی ریاست جمهوری می دانم. به منظوراجماع نیروهای تقویت جبهه انقلاب اسلامی در حمایت از آیت الله رئیسی مطمئنا برگ زرین دیگری را در تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد زد و با تشکیل یک دولت انقلابی و مردمی، دولتی که به فکر دین مردم باشد، به فکر انقلاب مردم باشد، به فکر معیشت و اقتصاد مردم باشد، به فکر عزت ایران باشد، به فکر مقابله با فساد و لاابالی گری اقتصادی باشد و ... همه نیروهای انقلاب می توانند آستین بالا بزنند و از مشکلات عدیده کشور گره گشایی کنند. لذا مصصم تر از قبل تصمیم به انصراف به نفع حضرت آیت الله رئیسی به عنوان نامزد نهایی جبهه انقلاب اسلامی و خروج از سر صدق از رقابت های انتخاباتی گرفتم. مطمئنم امروز حضور حضرت آیت الله رییسی حجتی روشن برای مجموعه نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی و گره گشا و مددکار برای کشور است. "وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا"

لذا از کلیه هواداران و ستادهای خودم در سراسر کشور می خواهم کلیه ظرفیت ها و امکانات خود را با همت عالی در حمایت از حضرت آیت الله رئیسی بسیج کنند.

در پایان از کلیه مردم شریف ایران بالاخص پرسنل قهرمان و سربلند ارتش ج . ا . ایران می خواهم با حضور گسترده خود در انتخابات 28 خرداد دشمنان این کشور را نا امید کنند و با رای خود به حضرت آیت الله رئیسی خون تازه ای را در رگ های انقلاب اسلامی در چله دوم آن تزریق کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
و العاقبه للمتقین

انتهای پیام/