شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

آمریکا نا امن شد/تیراندازی وحشتناک 3 کشته برجا گذاشت!

دستکم سه نفر در یک منزل مسکونی در شهر وست جفرسون واقع در ایالت اوهایوی آمریکا به ضرب گلوله کشته شدند.

آمریکا نا امن شد/تیراندازی وحشتناک 3 کشته برجا گذاشت!

به گزارش منیبان؛ به نقل از شبکه خبری ان بی سی فورآی (nbc۴i)، اداره پلیس وست جفرسون اعلام کرد که تیراندازی در آپارتمانی در این منطقه در حوالی ساعت ۵ و ۲۷ دقیقه بعد از ظهر روز دوشنبه روی داد.

کریستوفر فلوید رئیس پلیس بخش وست جفرسون گفت که جسد سه نفر در داخل این آپارتمان کشف شد و چند قربانی دیگر نیز در خارج از آپارتمان پیدا شدند. وی در عین حال به شمار کلی کشته و زخمی شدگان این تیراندازی اشاره ای نکرد.

فلوید ضمن ابراز بی اطلاعی از آخرین مورد قتل در این شهر و اینکه احتمالا آخرین مورد دستکم هفت سال پیش روی داده است، افزود: موارد این چنینی در وست جفرسون و در شهرهای کوچک اتفاق نمی افتد.

وی تاکید کرد تحقیقات در مورد این تیراندازی در مرحله اولیه قرار دارد و پلیس هنوز اطلاعات زیادی در مورد این پرونده ندارد.  

این روزها تیراندازی در آمریکا به امری رایج تبدیل شده است. روز یکشنبه خبرگزاری آسوشیتدپرس به صورت همزمان از تیراندازی در دو ایالت نیوجرسی و اوهایو گزارش داد که در جریان این حوادث ۵ تن کشته و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین براساس اعلام پلیس یانگ استون در ایالت اوهایوی آمریکا، در تیراندازی پس از نیمه شب شنبه در یک باشگاه همگانی در این شهر، دستکم سه نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا واقع در شمال آمریکا نیز به تازگی صحنه تیراندازی بود که بر اثر آن دستکم دو نفر کشته و هشت تن زخمی شدند.

شهر مینیاپولیس  که این تیراندازی در آن رخ داد، محلی است که جرج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی سال گذشته به دست درک شووین پلیس سفید پوست ایالات متحده به قتل رسید، حادثه ای که موجی از اعتراض های ضد نژادپرستی علیه رفتار نیروهای پلیس سفیدپوست آمریکا را به همراه داشت.

در عین حال شبکه خبری سی ان ان در گزارشی اعلام کرد که آمریکا یکی از مسلح ترین شهروندان جهان را دارد. به گزارش این شبکه،  آمریکایی ها مالک ۳۹۳ میلیون قبضه سلاح گرم هستند و به این ترتیب، هر شهروند آمریکایی حداقل یک بار تجربه مواجه با خشونت سلاح گرم در عمر خود را داراست.