شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مجلس#رئیسه مجلس

فراکسیون مستقلان لیستی برای انتخابات هیئت رئیسه ارائه نمی‌کند/حمایت فراکسیون از ریاست قالیباف


فراکسیون مستقلان لیستی برای انتخابات هیئت رئیسه ارائه نمی‌کند/حمایت فراکسیون از ریاست قالیباف

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی آخرین تصمیمات این فراکسیون درباره نحوه ورود به انتخابات هیئت رئیسه مجلس را تشریح کرد.

ذبیح‌الله اعظمی عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه مشترک اعضای این فراکسیون با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس با محوریت انتخابات هیئت رئیسه مجلس،گفت: اعضای فراکسیون در این جلسه به اتفاق آرا از ریاست محمدباقر قالیباف در دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم حمایت کردند.

وی افزود:  طبق آخرین تصمیم در جلسه فراکسیون مستقلان، قرار نیست که برای پست‌های هیئت رئیسه لیست مستقلی از سوی فراکسیون و یا مشترکی با فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب داده شود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی با بیان اینکه تا کنون از سوی اعضای فراکسیون شخصی برای پست نواب رئیسی مجلس کاندید نشده است، ادامه داد:برخی از اعضای فراکسیون مستقلان برای پست دبیری و کارپردازی اعلام آمادگی کرده‌اند.

اعظمی تاکید کرد: هر یک از اعضای فراکسیون مستقلان درباره سایر پست‌های انتخابات هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی و در زمان برگزار انتخابات هیئت رئیسه خودشان به صورت مستقل تصمیم گیری خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم (چهارشنبه 5 خرداد) به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در حدود 60 تن از نمایندگان عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس هستند.

انتهای‌پیام/