شهرخبر

رکورد عجیب هافبک استقلالی؛ یک فصل در ۴ تیم!

امید رضا روانخواه با استعفای محسن عاشوری از بادران هدایت این تیم را به عهده گرفت.

رکورد عجیب هافبک استقلالی؛ یک فصل در ۴ تیم!

خبرورزشی - بادران چهارمین تیم امید رضا روانخواه در فصل جاری محسوب می شود که این شاید یک رکورد جالب توجه باشد. اگر قانون قبلی در فوتبال ایران حکمفرما بود بدون شک امید رضا روانخواه نمی‌توانست با تیم بادران قرارداد امضا کند. قانونی که می‌گفت مربی در طول فصل نمی‌تواند در بیش از سه تیم حضور داشته باشد.

تیم ابتدای فصل امید رضا روانخواه خیبر خرم آباد بود که با سرمایه گذاری صورت گرفته به دنبال صعود به لیگ برتر است و امروز با عبدالله ویسی شرایط خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد. نتایج امید رضا روانخواه به همراه این تیم قابل دفاع نبود بطوریکه بعد از چند هفته جای خود را به عبدالله ویسی داد که از هدایت تیم پیکان کناره گیری کرده بود. این مربی باتجربه با تغییر و تحولاتی که در کادر فنی تیم ایجاد کرد در دور برگشت بازی‌ها خیبر را به تیم دیگری تبدیل کرد بطوریکه در بیشتر بازی‌های دور برگشت حریفان را شکست داده و تنها در بازی با آرمان گهر شکست خورده است.

حضور امید رضا روانخواه در تیم شهر خودرو و در کنار سید مهدی رحمتی نیز کوتاه مدت بود. او خیلی زود به تهران بازگشت و در ادامه به همراه مجید جلالی به تیم نساجی رفت تا این تیم را از بحران خارج کند. تلاش‌های آقا معلم و امید رضا روانخواه در نساجی با وجود میدان دادن به جوان‌ها و بازیکنانی که باشگاه در تعطیلات زمستانی به خدمت گرفت نتیجه‌ای به دنبال نداشت تا جایی که طرفین در صحبت‌هایی که با هم داشتند به نتیجه قطع همکاری در سایه تفاهم رسیدند. در ادامه ساکت الهامی هدایت این تیم را برعهده گرفت که به خوبی موفق به ایجاد تحول در تیم مازنی شد و امروز با نتایجی که نساجی گرفته شانس زیادی برای ماندن در جمع تیم‌های لیگ برتری دارد.

و حالا تیم بادران. تیمی که در بازی پایانی خود در حالی با نتیجه دو بر یک در برابر شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و موقعیت‌های خوب گلزنی را یکی پس از دیگری از دست داد. بادران با حضور در رتبه دوم جدول مدعی صعود به لیگ برتر است و به نوعی می توان گفت سرنوشتش در ۹ هفته پایانی در دست خودش است. این تیم با ۳۱ گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ یک به حساب می آید و امید رضا روانخواه در صورتی که موفق شود بادران را به لیگ برتر هدایت کند در ابتدای مسیر مربیگری به یک افتخار بزرگ دست خواهد یافت.