شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#رزمایش#نیروی هوایی ارتش
حضور طیف متنوعی از پهپادهای نیروی هوایی ارتش در رزمایش جنگال
نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش اعلام کرد:

حضور طیف متنوعی از پهپادهای نیروی هوایی ارتش در رزمایش جنگال

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در رزمایش جنگ الکترونیک سپر آسمان 1400، تعداد متنوعی از هواپیماهای جنگی و سبک و طیف وسیعی از پهپادها و هواپیماهای بدن سرنشین نهاجا نیز که سامانه‌های جنگال بر روی آنها نصب شده بود در مراحل مختلف این رزمایش حضور پیدا کردند.

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ خلبان عزیر نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همانطور که می دانید جنگ های آینده بیشتر جنگ های الکترونیک خواهد بود و با توجه به این موضوع ما از تجهیزات متنوعی در حوزه جنگال در نیروی هوایی ارتش بهره مند هستیم و تجهیزات متنوع جنگ الکترونیک را بر روی انواع هواپیماها نصب می کنیم.

 

به گزارش ایلنا، وی افزود: جنگ الکترونیک نیاز به اشراف اطلاعاتی از سامانه های دشمن داشته و ما در طول سال به طور مرتب رصد اطلاعاتی را انجام داده و پس از دریافت اطلاعات لازم برمبنای آنها طرح‍ ریزی‍های مناسب را انجام می‍دهیم.

 

امیر نصیرزاده در ادامه با اشاره به تولید و ارتقای سامانه های پیشرفته جنگ الکترونیک نیروی هوایی ارتش توسط جوانان متخصص این حوزه در صنایع دفاع و نیروی هوایی ارتش گفت: ما در رزمایش ها، این سامانه ها را مورد تست و ارزیابی قرار داده و عملکرد آنها را برای شرایط جنگ برنامه ریزی می کنیم.

 

وی تصریح کرد: در رزمایش جنگ الکترونیک سپر آسمان 1400، چهار پایگاه نیروی هوایی ارتش شرکت فعال داشته و تعداد متنوعی از هواپیماهای جنگی و سبک و طیف وسیعی از پهپادها و هواپیماهای بدن سرنشین نهاجا نیزکه سامانه های جنگال بر روی آنها نصب شده بود در مراحل مختلف این رزمایش حضور پیدا کردند.