شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#دکوراسیون#رئال مادرید#فوتبال

دکوراسیون بسیار شیک خانه گران قیمت رونالدو در برج ترامپ! + عکس

دکوراسیون بسیار شیک خانه گران قیمت رونالدو در برج ترامپ! + عکس

دکوراسیون بسیار شیک خانه گران قیمت رونالدو در برج ترامپ! + عکس
کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال رئال مادرید یکی از پرطرفدار‌ترین فوتبالیست‌های جام جهانی است. کریستیانو رونالدو از نامدارترین بازیکنان فوتبال است شاید دوست داشته باشید بدانید که دکوراسیون داخلی خانه کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال رئال مادرید چگونه است ما در اینجا دکوراسیون خانه رونالدو را به نمایش گذاشته ایم.
کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال رئال مادرید یکی از پرطرفدار‌ترین فوتبالیست‌های جام جهانی است. ما در این مجموعه دکوراسیون خانه رونالدو را نشان داده ایم.
کریستیانو رونالدو از نامدارترین بازیکنان فوتبال است شاید دوست داشته باشید بدانید که دکوراسیون داخلی خانه کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال رئال مادرید چگونه است ما در این مطلب دکوراسیون خانه رونالدو را به نمایش گذاشته ایم.
 
به‌تازگی رونالدو که درهر تابستان به امریکا می‌رود یک خانه مرفه را دراین کشورخریداری کرده است. او یک اپارتمان در برج ترامپ در نیویورک خرید.این خانه دید کاملیخانه ای با اشراف کامل بر نیویورک کریستینا رونالدو ستاره‌ی پرتقالی تیم رئال مادرید خانه های مرفه و لوکسی را خریداری می‌کند. او تا به حال در مناطق مختلف دنیا خانه خریده است.او در شهر مادرید دو خانه مجلل و باشکوه دارد. یکی از خانه های او در مادرید با ۱۴ میلیون یورو ساخته شده است و خانه‌ی دیگرش ۱۲ میلیون یورو ارزش دارد.
 
او در این خانه‌ها محل تمرین فوتبال و باشگاه بدن سازی دارد.یک باغ وحش هم که مورد علاقه‌ی اوست درخانه اش وجود دارد.رونالدو خانه‌ی کاخ مانندی در کشورش پرتقال دارد و در کشورهای چین، ژاپن، برزیل و مالدیو هم خانه خریده است. به‌تازگی رونالدو که درهر تابستان به امریکا می‌ رود یک خانه مرفه را دراین کشورخریداری کرده است.او یک اپارتمان در برج ترامپ در نیویورک خرید.
 
این خانه دید کاملی به نیویورک دارد و در خیابان منهتن قرار گرفته است.صاحب اصلیان تاجر ایتالیایی الساندرو پروتو بود.تصاویر این منزل و چشم انداز فوق العاده ان را در زیر مشاهده می‌کنید.کریستیانو رونالدو (دوس سانتوس آویرا) متولد پنجم فوریه سال ۱۹۸۵ که بیشتر با نام (کریستیانو رونالدو) معروف می‌باشد، فوتبالیست پرتغالی در رده حرفه‌ای است که در تیم‌های (منچستریونایتد) و (ملی پرتغال) بازی می‌کند. کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین استعدادهای امروز فوتبال است.
 
دوران کودکی کریستیانو رونالدو
 
کریستیانو رونالدو در شهر (فانچال) در منطقه (مادیرا) در کشور پرتغال به دنیا آمد. مادر (ماریا دولورس داس آویرا) و پدرش (خوزه دینیس آویرا) بود. او یک برادر به نام (هوگو) و دو خواهر به نام‌های (الما) و (کاتیا) دارد.نام رونالدو در کشور پرتغال نام رایجی نیست ولی پدر و مادرش به خاطر (رونالد ریگان) رییس‌جمهور آمریکا نام او را رونالدو گذاشتند زیرا ریگان هنرپیشه مورد علاقه پدر رونالدو بود. او تاکید می‌کند این نامگذاری اصلا دلایل سیاسی نداشته است.
 
کریستیانو رونالدو وقتی سه ساله بود ضربه زدن به توپ را آغاز کرد. وقتی در شش سالگی به مدرسه رفت دیگر علاقه‌اش به ورزش کاملا نمایان شده بود. او در آن زمان عاشق تیم (بنفیکا) بود و جالب است که بعدها به تیم رقیب آن یعنی (اسپورتینگ) پیوست.
 
کریستیانو رونالدو ابتدا با یک تیم آماتور به نام (آندورنیا) بازی می‌کرد زیرا پدرش در آن باشگاه شاغل بود. در آن زمان رونالدو تنها هشت سال داشت. در سال ۱۹۹۵ یعنی در ده سالگی (کریستیانو رونالدو) کم‌کم در پرتغال کسب شهرت می‌کرد و آهسته آهسته نامی آشنا در ورزش فوتبال می‌شد. به طوری که دو تیم برتر شهر مادیرا در پی امضای قرارداد با او بودند.
 
کریس رونالدو با بازی در مسابقات زیر هفده سال یوفا برای تیم (اسپورتینگ لیسبون) مورد توجه (جرارد هولر) سرپرست وقت تیم لیورپول قرار گرفت. در آن زمان او تنها شانزده سال داشت و به همین خاطر لیورپول از خرید او صرف نظر کرد ولی همین موضوع سبب شد به چشم (سرالکس فرگوسن) بیاید.
 
در تابستان ۲۰۰۳ کریستیانو رونالدو در بازی برابر تیم منچستریونایتد به خوبی توانایی‌های خود را در معرض تماشا قرار داد و نشان داد که می‌تواند در دو جناح بازی کند. پس از بازی، اعضای تیم منچستریونایتد همگی از یک استعداد درخشان سخن می‌گفتند. آنها معتقد بودند بهتر است در آینده در کنار این جوان باشند تا مقابل او.