شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی#افغانستان#گمرک

وقوع آتش سوزی شدید در مرز شرقی کشور/ عملیات اطفای حریق در گمرک مرزی افغانستان همچنان ادامه دارد

مدیر پایانه ‌مرزی ماهیرود گفت: آتش‌سوزی در گمرک مرزی ابونصر فراهی افغانستان به علت واژگونی تانکر سوخت تبعه افغان هنوز مهار نشده و عملیات اطفای حریق با کمک آتش‌نشانان خراسان جنوبی در دست انجام است.

وقوع آتش سوزی شدید در مرز شرقی کشور/ عملیات اطفای حریق در گمرک مرزی افغانستان همچنان ادامه دارد

به گزارش منیبان؛ علی اکبر مزیدی، مدیر پایانه ‌مرزی ماهیرود گفت:: این حادثه ساعت ۹:۱۰ امروز در داخل خاک افغانستان و در ۹۰۰ متری بازارچه مرزی ماهیرد و در حوالی گمرک مرزی ابونصر فراهی افغانستان رخ داده است.

او بیان کرد: در این حادثه تانکر سوخت تبعه افغانی واژگون شده و با هماهنگی فرماندار سربیشه در ابتدا وقوع حادثه ۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای مهار آتش‌سوزی به محل حادثه اعزام شد.

مزیدی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق هنوز به اتمام نرسیده است، اضافه کرد: با توجه به ادامه آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی دیگر از  منطقه دُرح سربیشه به محل حادثه اعزام شد.

او عنوان کرد: اطراف این خودروی دچار حریق شده آزاد و خالی است و ترافیک خودروها را نداریم که حادثه احتمالی دیگری رخ دهد.

مدیر پایانه ‌مرزی ماهیرود ادامه داد: البته این حادثه خسارت جانی نداشته و راننده خودرو که تبعه افغانی است، مشکل خاصی ندارد و سالم است.

قبل از این، حادثه آتش‌سوزی در گمرک ابونصر فراهی افغانستان در ۱۶ اسفند ماه پارسال به علت وزش باد و سرایت به چند تانکر سوخت در داخل خاک افغانستان روی داد و با اعزام آتش‌نشانان از کشورمان مهار شد.