به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از 18 فروردین آغاز شده بود، پنج‌شنبه 23 اردیبهشت با قهرمانی نیم فصل تیم موج سواران ساحل نوشهر به پایان رسید.

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال برنامه هفته پنجم و ششم این رقابت‌ها را اعلام کرده است و بر این اساس مسابقات این 2 هفته به میزبانی باشگاه پیکان تهران برگزار خواهد شد.  روز جمعه هفتم خردادماه برای ورود تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر والیبال ساحلی در نظر گرفته شده است و دیدارهای هفته اول دور برگشت مرحله مقدماتی روزهای شنبه تا دوشنبه، هشتم تا دهم خردادماه برگزار می‌شود.

همچنین روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 12 و 13 خردادماه دیدارهای هفته ششم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال ساحلی برگزار خواهد شد.  تکمیل مدارک باشگاه‌ها برای حضور در دور برگشت مسابقات الزامی است و در صورت عدم ثبت قراردادهای جدید و تکمیل نکردن مدارک، از حضور تیم‌ها در ادامه مسابقات جلوگیری خواهد شد.

کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال تاکید کرد که مسئولیت عمل نکردن به تعهدات و آئین‌نامه لیگ برتر و تمامی عواقب مرتبط، به عهده مسئولین باشگاه‌ها خواهد بود. 

برنامه کامل هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر والیبال ساحلی متعاقبا اعلام خواهد شد.