شهر خبر

نیک‌بین در صحن مجلس:

شورای نگهبان جای مصلحت‌اندیشی نیست/ حمله به این نهاد کار غلطی است

شورای نگهبان جای مصلحت‌اندیشی نیست/ حمله به این نهاد کار غلطی است

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان جای مصلحت‌اندیشی نیست و حمله به این نهاد کار بسیار غلطی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: مجلس با وجود آنکه در رأس امور است اما بدون شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد و بر این اساس حمله به شورای نگهبان کار غلطی است.

وی بیان کرد: متأسفانه می‌بینیم که برخی از افراد انتخابات را انتصابات تلقی می‌کنند و با این اظهارات خود موجب دلسردی مردم می‌شوند درحالی‌که باید بدانند قانون فصل‌الخطاب است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جای تأسف است که برخی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری پس از رد صلاحیت اعلام می‌کنند «ما قانون را قبول نداریم»؛ طبق فرمایش امام (ره) باید به آنان بگوییم «شما غلط می‌کنید که قانون را قبول ندارید، قانون شما را قبول ندارد».

نیک‌بین متذکر شد: برخی از افراد در سال‌های گذشته با قانون بر سر مردم می‌زدند و با شورای نگهبان، همه مخالفان خود را تخریب می‌کردند اما حالا ژست اپوزیسیون گرفته‌اند؛ باید به آنان گفت که «مواظب باشید از قطار انقلاب پیاده نشوید».

وی با تأکید بر اینکه قطار انقلاب با پیاده شدن افراد دمدمی‌مزاج دچار صدمه نمی‌شود، گفت: شورای نگهبان جای مصلحت‌اندیشی نیست و قطعاً به یاوه‌گویی‌های کسانی که قانون را قبول ندارند، توجه نمی‌کند.