شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طرفدار

علاقه‌مندان به ورزش طرفدار کدام رمزارز هستند؟

سرمایه‌گذاران چیلیز همچون تماشاگران ورزشی می‌توانند با افراد بانفوذ باشگاه خود در ارتباط باشند، در تصمیم‌گیری‌های ورزشی دخیل شوند و با رأی دادن در این پلتفرم پاداش بگیرند. آینده ارز دیجیتال چیلیز با داشتن پلتفرمی که کاربران فراوانی در زمینه ورزشی دارد، مستعد رشد و هست.

اقتصاد علاقه‌مندان به ورزش طرفدار کدام رمزارز هستند؟

علاقه‌مندان ورزش با ارز دیجیتال چیلیز به خوبی آشنا هستند. این ارز دیجیتال با نماد (CHZ) برای سرگرمی‌های ورزشی کاربرد دارد. برای جذب مخاطب تیم‌ها این ارز را به علاقه‌مندان خود هدیه می‌دهند. چیلیز در بلاکچین اتریوم شکل گرفته است و با عنوان رمزارز رسمی پلتفرم Socios.com شناخته می‌شود. ارز دیجیتال چیلیز در سال ۲۰۱۲ میلادی متولد شد. طرفداران می‌توانستند با خرید این سکه‌ها به طور مستقیم حق رأی در باشگاه فوتبال محبوب خود را داشته باشند.

طرفداران با داشتن نشان CHZ در هر باشگاه، حق رأی به دست می‌آورند. دارندگان این رمزارز پیرامون مسائلی مثل این که طراحی لوگوی باشگاه یا لباس ورزشکاران چگونه باشد، پس از پیروزی در بازی پیش رو چه آهنگی پخش شود، مکان بازی‌ها در هر بازه زمانی در کجا باشد و یا این که بهترین بازیکن چه کسی است، نظر می‌دهند. هرچه تعامل بیشتر شود، سود بیشتر به دست می‌آورید.

Chiliz / socios دارای چندین دفتر کار در سراسر جهان در ترکیه، کره، سوئیس است و قرار است با افتتاح دفاتر جدید در اسپانیا، ایالات متحده و برزیل به گسترش خود ادامه دهد. این شرکت همچنین بیش از ۱۰۰ نفر پرسنل با استعداد استخدام کرده است و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۱ این تعداد را دو برابر کند.

چه کسانی چیلیز را تأسیس کردند؟

از جمله بنیان‌گذاران ارز دیجیتال چیلیز می‌توان به الکساندر دریفوس Alexandre Dreyfus اشاره کرد. او علاوه بر چیلیز مدیرعامل Socios.com نیز هست. دیسکین Emma Diskin نیز مدیر ارشد اجرایی چیلیز است. او از سال ۲۰۱۸ با این شرکت همکاری دارد. مَکس رابینوویچ Max Rabinovitch مدیر ارشد استراتژی چیلیز و Socios.com است.

چیلیز اولین صرافی رمزارز ورزشی را ایجاد کرد

Chiliz.net اولین صرافی دنیا هست که ارز دیجیتال را وسیله‌ای برای کسب درآمد در جهان ورزش قرار داد. این صرافی به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند فوتبال و دیگر ورزش‌ها امکان حدس زدن و معامله کردن تیم‌های محبوبشان را می‌دهد. همچنین چیلیز با هدف کسب درآمد از طرفداران ورزش ابزارهای بلاک چینی را در اختیار سرگرمی و ورزش قرار داده است.

کدام صرافی‌های ارز دیجیتال چیلیز CHZ را معامله می‌کنند؟

از جمله برترین صرافی‌های برای خریدوفروش ارز دیجیتال چیلیز CHZ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرافی Binance

صرافی Huobi Global

صرافی OKEx

صرافی Upbit

صرافی FTX

کیف پول‌های ارز دیجیتال چیلیز CHZ

از جمله کیف پول‌هایی که از ارز دیجیتال چیلیز CHZ پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر و ترزور، کیف پول تر است، کیف پول اتمیک و کیف پول مای اتر اشاره کرد.

کدام باشگاه‌ها با چیلیز همکاری می‌کنند؟

خیلی از باشگاه‌های معروف در جهان با این پلتفرم همکاری می‌کنند اما پس از امضای قرارداد باشگاه ایتالیایی یوونتوس و باشگاه بارسلونا قدرت این پلتفرم بیشتر شد. به صورت کلی باشگاه‌های یوونتوس، پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، آ اس رم، بارسلونا، گالاتاسرای و وستهام با این ارز دیجیتال همکاری دارند.

به تازگی نیز تیم‌های کریکت هندی بعد از تعلیق اضطراری لیگ برتر هند در پی شیوع ویروس کرونا به دنبال راه‌های جدیدی برای تعامل با هواداران خود بودند که در همین راستا تیم‌های رویال چلنجر بنگلور، کلکته نایت رایدرز و پنجاب کینگز که از جمله تیم‌های مطرح و محبوب کریکت در هند محسوب می‌شوند، به پلتفرم Socios پیوستند.

یو‌اف‌سی، بزرگ‌ترین انجمن هنرهای رزمی ترکیبی جهان نیز قصد دارد، توکن طرفداری خود را در بستر بلاک چین عرضه کند.

کریستیانو رونالدو ۷۷۰ توکن هواداری یوونتوس هدیه گرفت

کریستیانو رونالدو برای ۷۷۰ گلی که در دوران بازی حرفه‌ای خود به ثمر رسانده، ۷۷۰ توکن هواداری باشگاه یوونتوس هدیه گرفته است.

همکاری دو شرکت خودرو سازی با چیلیز

خودروسازی استون مارتین و خودروسازی آلفا رومئو قصد همکاری با ارز دیجیتال چیلیز را دارند.

مزایای ارز دیجیتال چیلیز

این ارز دیجیتال کنار محبوبیت مزایایی نیز دارد که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

عملیاتی بودن

با ۵۸ درصد هزینه کل که بیشتر بودجه برای توسعه سیستم‌عامل com، مشارکت‌های ایمن و تحقق زیرساخت‌های دیجیتالی پلتفرم دارد.

کاربر پسند بودن

۲۰% درصد از بودجه به منظور خرید کاربران جدید، برای پلتفرم com و رشد تعامل در برنامه‌های رأی‌گیری، تجارب کاربر P۲P و بازار استفاده می‌شود.

داشتن شرکت‌های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی

با ساختار ۱۰ درصدی که بودجه برای اطمینان از اینکه پلتفرم com عملیات کاملاً مستقلی را حفظ کرده است و آزادی رشد در شرایط خود را دارد، استفاده می‌شود.

داشتن امنیت و تاییدیه‌های اجرایی کامل

 وجوه حسابرسی به موقع را برای چیلیز و برای امنیت پلتفرم com و قانونی بودن عملکرد این سیستم‌عامل در اتحادیه اروپا و سایر بازارهای جهانی مرتبط تضمین کرده‌اند. با پشتیبانی ناشر در اکوسیستم بلاک چین سرمایه‌گذاری کرده و مشارکت‌های ارزشمندی را برای کمک به رشد شرکت ایجاد کرده است.