شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تاتنهام

تاتنهام به دنبال بازگرداندن پوچتینو

تاتنهام علاقه‌مند به استخدام مجدد پوچتینو

مدیران باشگاه تاتنهام گزینه بازگرداندن مائوریسیو پوچتینو به این تیم را در نظر دارند.

به گزارش مشرق، نشریه «ایندیپندنت» انگلیس گزارش داد؛ مدیران باشگاه تاتنهام که پس از اخراج کردن ژوزه مورینیو در جستجو برای یافتن سرمربی جدید هستند،  نسبت به بازگرداندن مائوریسیو پوچتینو به این تیم علاقه‌مند هستند. پوچتینو که در اواسط فصل 21-2020 جانشین توماس توخل در پاری‌سن‌ژرمن شد، از آنجایی که اوضاع در این تیم برایش به خوبی پیش نرفته، گفته می‌شود تحت‌شرایط درست حاضر است به تاتنهام بازگردد.

این مربی آرژانتینی که موفق شد پاریسی‌ها را به قهرمانی در جام حذفی فرانسه و قهرمانی در سوپرجام فرانسه برساند، در رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند و قهرمانی را به لیل واگذار کردند.

پوچتینو در ماه نوامبر 2019 درست پنج ماه پس از اینکه برای اولین بار در تاریخ باشگاه تاتنهام، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا (در فصل 19-2018) رساند از سمت سرمربیگری اسپرز اخراج شد و جای خود را به ژوزه مورینیو داد.

سرمربی پیشین اسپانیول از سال 2014 هدایت اسپرز را بر عهده داشت و با وجود اینکه نتوانست با این تیم به‌عنوان قهرمانی برسد اما تاتنهام را تبدیل به یکی از باثبات‌ترین تیم‌های انگلیس کرد. تاتنهام با سرمربیگری این مرد آرژانتینی، یک بار نایب قهرمان لیگ برتر شد و دو بار هم در جایگاه سوم، فصل را به پایان برد.

تاتنهام فصل 21-2020 را با کسب 62 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس به پایان برد و فصل آینده در رقابت‌های اروپایی حضور نخواهد داشت.

منبع: تسنیم