شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#داوری

عبدیان: روند اشتباهات علیه استقلال باعث نگرانی است

عبدیان: روند اشتباهات علیه استقلال باعث نگرانی است

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در آبادان هم تیم داوری سه اشتباه تاثیرگذار علیه ما داشت و روند این اشتباهات باعث نگرانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، ضمن تبریک پیروزی آبی‌پوشان برابر صنعت نفت آبادان، گفت: انصافا این پیروزی حق تیم استقلال بود و اشتباهات سریالی در بازی‌های گذشته، در این بازی هم رقم خورد. من تعجب می‌کنم که چطور ۳ اشتباه تاثیرگذار علیه تیم ما در یک بازی گرفته شد.

وی افزود: نکته دیگر این است که چطور فدراسیون حکم به سه بر صفر شدن بازی سایپا و پیکان داده ولی در خصوص بازی ما با پیکان این اتفاق رخ نداد. البته مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع هستند ولی روند اشتباهات علیه استقلال به شکلی است که هواداران را نگران کرده و آن‌ها انتظار دارند عدالت بعد از تعطیلات به لیگ اضافه شود.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان گفت: متضرر شدن استقلال در هفته‌های اخیر به زمین بازی محدود نمی‌شود و در احکام دربی و بازی سپاهان و پرسپولیس هم احکام صادر شده می‌توانست عادلانه‌تر باشد و البته که اگر حکم بازی سپاهان و پرسپولیس بعد از بازی صادر می‌شد، هم حق استقلال تضییع نمی‌شد و هم اینکه احتمالا شاهد برخوردهای پایان بازی نبودیم.