اعترافات گودزیلای چاقوکش! / او زن مشهدی را پشت فرمان غافلگیر کرد

به گزارش رکنا، این حادثه هولناک در چهارراه بزرگمهر مشهد هنگامی رخ داد که زن جوانی خودرواش را در حاشیه خیابان بزرگمهر پارک کرد و وارد یک صرافی شد. در این لحظه زورگیری که چشمان پلیدش را برای به دام انداختن یک طعمه به این سو و آن سو می چرخاند با دیدن زن جوان به کمین نشست و چشم از صرافی برنداشت.

زن جوان بی خبر از ماجرای وحشتناکی که در حال وقوع بود، کیف حاوی دلار و طلا را به دست گرفت و به طرف خودرواش حرکت کرد، هنوز به درستی پشت فرمان خودرو قرار نگرفته بود که ناگهان زورگیر خطرناک در سمت شاگرد را گشود و در حالی داخل خودرو نشست که چاقوی تیزی را زیرگلوی زن جوان گذاشت و از او خواست کیف دستی اش را به او بدهد!

زن جوان که از شدت ترس و وحشت بر خود می لرزید، تلاش کرد برای حفظ اموالش در برابر زورگیر مخوف مقاومت کند به همین دلیل شروع به داد و فریاد کرد. سارق خطرناک که اوضاع را این گونه دید برای ایجاد رعب و وحشت تیغه چاقو را بالا برد و بر دست زن جوان فرود آورد. او سپس کیف را از درون خودرو برداشت و پا به فرار گذاشت.

مال باخته که خون از دستش بیرون می زد و از شدت درد به خود می پیچید، فریاد زنان از شهروندان کمک خواست.در این هنگام چند تن از کسبه محل و رهگذران با مشاهده زورگیر جوان، بی محابا به سوی او هجوم بردند و اطراف او را گرفتند ولی زورگیر خطرناک که به گفته شهروندان چون گودزیلای خطرناک خود را به هر سو می زد تا راه گریزی پیدا کند با چاقوی خون آلودی که در دست داشت به طرف شهروندان نیز حمله ور می‌شد و ضربات چاقو را به طرف مردم پرت می کرد تا با ایجاد ترس و وحشت، راه گریزی بیابد اما در حالی که مردم همچنان راه فرار او را سد کرده بودند، یکی از شهروندان وظیفه شناس برای دستگیری سارق به فنون دفاع شخصی متوسل شد و با یک ضربه لگد تعادل او را به هم زد اما گودزیلای خشمگین، ضربه چاقو را به سوی آن جوان پرت کرد و او را نیز به شدت مجروح ساخت.

در حالی که شهروندان همچنان راه گریز سارق خطرناک را بسته بودند، نیروهای گشت انتظامی کلانتری سجاد مشهد از راه رسیدند و حلقه های قانون را بر دستان این زورگیر مخوف گره زدند.

همزمان با انتقال مصدومان به مرکز درمانی، زورگیر 40 ساله نیز با صدور دستوری از سوی سرهنگ احمد مجدی (رئیس کلانتری سجاد) تحت بازجویی های تخصصی قرار گرفت.

این مرد 40 ساله که خود را کارمند یکی از ادارات دولتی معرفی می کرد و مدعی بود چند سال قبل به خاطر مسائل مالی در محل کارش به تحمل شش ماه زندان و پرداخت جزای نقدی محکوم شده است، در بخشی از اعترافاتش گفت: برای جبران خسارت های وارد شده به اداره دولتی، مجبور شدم منزلم را بفروشم و پس اندازهایم را بدهم که بعد از آن همسرم نیز از زندگی من بیرون رفت ولی دوباره به خاطر فرزندانش به زندگی مشترک با من بازگشت.

وی درباره ماجرای زورگیری وحشتناک خودش از راننده زن نیز گفت: وقتی آن زن از صرافی خارج شد و درون خودرو نشست من هم بلافاصله در صندلی جلو قرار گرفتم و به او گفتم بدون مقاومت کیف را به من بدهد! ولی او مقاومت کرد و دستش را جلو آورد که مانع سرقت کیف شود! من هم با چاقویی که در دست داشتم او را زخمی کردم و کیف را قاپیدم! تا به سوی خودروی پرایدم بروم که چند کوچه بالاتر پارک کرده بودم! ولی با فریادهای آن زن، کسبه و رهگذران اطرافم را گرفتند که من هم مجبور شدم به سوی آن ها حمله کنم! در اثنای همین درگیری جوان دیگری هم مصدوم شد اما من نتوانستم از چنگ آن ها بگریزم و لحظاتی بعد نیروهای کلانتری سجاد مرا دستگیر کردند.

در حالی که بازجویی ها از متهم دستگیر شده در دایره تجسس کلانتری با نظارت سرهنگ مجدی ادامه داشت، همسر زن جوان خود را به کلانتری رساند و اظهار کرد، همسرش در اتاق عمل بیمارستان، تحت عمل جراحی قرار گرفته است. وی افزود: در کیف همسرم طلا و جواهر و دلار به ارزش 700 میلیون تومان وجود داشت که آن را از زورگیر پس گرفته اند!

شایان ذکر است، تحقیقات بیشتر درباره زوایای دیگر این پرونده زورگیری با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی دکتر اسماعیل رحمانی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) آغاز شده است.

سجادپور