شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#انگلیس#گواردیولا#منچسترسیتی

گواردیولا بهترین مربی سال فوتبال انگلیس شد

گواردیولا بهترین مربی سال فوتبال انگلیس شد

سرمربی منچسترسیتی پس از دو قهرمانی با این تیم در مسابقات داخلی، عنوان بهترین مربی سال انگلیس را توسط اتحادیه مربیان لیگ این کشور به دست آورد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به‌عنوان بهترین مربی سال فوتبال انگلیس از نگاه اتحادیه مربیان لیگ انگلیس انتخاب شد.

گواردیولا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ با منچسترسیتی به سومین قهرمانی لیگ برتر انگلیس در چهار سال اخیر دست یافت و در جام اتحادیه انگلیس هم به مقام قهرمانی رسید. سیتیزن‌ها همچنین به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند و روز شنبه هفته آینده در این مسابقه به مصاف چلسی می‌روند.

مارچلو بیلسا سرمربی لیدز، دنیل فارکه سرمربی نورویچ، اِما هایس سرمربی تیم بانوان چلسی، دیوید مویس سرمربی وستهام و برندان راجرز سرمربی لسترسیتی، رقبای گواردیولا در راه کسب این عنوان بودند.

سرمربی منچسترسیتی که سال ۲۰۱۸ هم این جایزه را برده بود، پس از کسب مجدد این عنوان گفت: خوشحالم برای بار دوم این جایزه را بردم. این عنوان با رأی همکارانم به دست آمد و برای من همانند یک جام، ویژه است. کسب چنین جایزه‌ای تنها زمانی ممکن است که یک سرمربی توسط افراد کاملاً حرفه‌ای احاطه شود. بازیکنان من فوق‌العاده بودند و فداکاری و حرفه‌ای‌گری آنها هرگز متزلزل نشده است؛ حتی در پُرچالش‌ترین فصلی که با آن مواجه بودم.

گواردیولا با تمجید از دستیارانش بیان کرد: کادر من هم شایسته بیشترین تمجید است. من خوش‌شانس هستم که بازیکنانی دارم که هر روز، هر چه در توان دارند می‌گذارند تا مطمئن شوند منچسترسیتی بهترین چیزی است که می‌توانیم باشیم. این جایزه را به آنها تقدیم می‌کنم.

منبع: تسنیم