شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#مذاکره#امنیت ملی#کمیسیون امنیت ملی

رضایی در نشست کمیته دائمی فلسطین:

مذاکره نتوانست وضعیت بهتری را برای فلسطینی‌ها رقم بزند

مذاکره نتوانست وضعیت بهتری را برای فلسطینی‌ها رقم بزند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس گفت: مقاومت در سرزمین‌های اشغالی یک امر اجتناب‌ناپذیر است و دیپلماسی، مذاکره و سازش تاکنون نتوانسته وضعیت بهتری را برای فلسطینی‌ها رقم بزند.  

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر امروز در نشست فوق‌العاده کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، گفت: مسئله فلسطین مهم‌ترین و دردناک‌ترین مسئله جهان اسلام است و اهمیت دفاع از آرمان آزادی فلسطین بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس به عنوان مهم‌ترین مسئله قرن، فصل مشترک میان نمایندگان پارلمان های کشورهای اسلامی است، افزود: با همبستگی و وحدت میان امت اسلام، آزادی قدس محقق می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گروه‌های مقاومت در چارچوب اتاق عملیات مشترک ضربات سختی را تحت عنوان نبرد شمشیر قدس به دشمن وارد کردند.

رضایی اظهار داشت: مقاومت در سرزمین‌های اشغالی یک امر اجتناب‌ناپذیر است و دیپلماسی، مذاکره و سازش تاکنون نتوانسته وضعیت بهتری را برای فلسطینی‌ها رقم بزند.

وی گفت: مقاومت طی سال‌های اخیر به سطوح بالایی رسیده و توانسته است رژیم صهیونیستی را در میدان دچار استیصال کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز آسیب‌پذیری و ضعف راهبردی رژیم‌ صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری بر همگان آشکار شده است و حتی آنان قادر نیستند از خود دفاع کرده و ایجاد بازدارندگی کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جای تاسف است که نهادهای بین‌المللی و دولت‌های غربی در سطوح رسمی، در قبال حملات رژیم صهیونیستی به غزه تا الان سکوت کرده‌اند اما اعتراض جهان اسلام به جنایات صهیونیست‌ها روند رو به رشدی داشته است.

رضایی بیان کرد: امروز جامعه بین‌المللی و به ویژه سازمان ملل متحد و سایر نهادهای حقوق بشری نمی توانند در مواجهه با اعتراضات مردمی علیه حملات اسرائیل به غزه بی‌اعتنا بوده و از خود انفعال نشان دهند و در این شرایط، رژیم صهیونیستی هم نمی‌تواند بی‌توجه به اعتراضات مسلمانان و افکار عمومی جهانی، به جنایات خود در غزه ادامه دهد.