شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

مشکلی که استقلال را از انتخاب جانشین خارجی فراز کمالوند دور می کند

ممنوعیت حضور مربی خارجی و مشکل بزرگ استقلال برای انتخاب جانشین فراز کمالوند

استقلال

پس از جدایی فراز کمالوند از استقلال همچنان بحث انتخاب جانشین او در بین آبی های تهران داغ است، اما مدیران باشگاه با توجه به ممنوعیت حضور مربی خارجی در ایران، کار سختی برای انتخاب یک جانشین خارجی دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به تعطیلات یک ماهه پیش رو در لیگ برتر انتظار می‌رود باشگاه استقلال هر چه سریع‌تر مربی جدید مدنظرش را معرفی کند تا با بازیکنان استقلال آشنا شود.

در حالی که از حدود دو هفته پیش عنوان شد باشگاه استقلال قصد به خدمت گیری یک مربی ایتالیایی برای همکاری با فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال را دارد هنوز این مربی خارجی یا احتمالا داخلی معرفی نشده است.

استقلال پس از پایان تعطیلات لیگ برتر باید با قدرت در ادامه این رقابت ها و سپس جام حذفی حاضر شود تا بخت کسب قهرمانی و سهمیه آسیایی را از دست ندهد اما همچنان خبری از فرد جایگزین پس از خروج فراز کمالوند از کادر فنی استقلال نیست.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه صحبت های مقدماتی با یک مربی خارجی انجام شده تا در این مدت به تهران آمده و به کادر فنی استقلال کمک کند اما با توجه به آشنا نبودن مربی خارجی با مختصات بدنی و فنی نفرات تیم استقلال، به ویژه نیمکت نشینان این تیم که کمتر هم به بازی گرفته شده اند لازم به نظر می رسد مربی مورد نظر زودتر به تهران آمده و با بازیکنان استقلال آشنا شود. در غیر این صورت حضور مربی که شناختی از نیمکت نشینان استقلال ندارد قطعاً سودی هم برای کادر فنی استقلال و باشگاه نخواهد داشت.

پیش از این عنوان شده بود قرار است “آنجلو آلسیو” دستیار اسبق “کونته” سرمربی سرشناس ایتالیایی به تهران آمده و با استقلال همکاری کند که این مربی در صفحه شخصی اش نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.