شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#رحمتی

روایت رحمتی از رابطه صمیمانه اش با اسطوره استقلال

سرمربی تیم پدیده گفت: از هر فرصتی برای گفتگو با ناصر خان حجازی و مشورت گرفتن از ایشان استفاده می کردم.

روایت رحمتی از رابطه صمیمانه اش با اسطوره استقلال

به گزارش منیبان؛ سیدمهدی رحمتی در دهمین سالگرد پرواز ابدی اسطوره محبوب فوتبال ایران گفت: بارها در مورد این مسئله صحبت کرده‌ام هر فردی بر اساس دیدگاه، اصول و معیارهای شخصی خود به یک سری افراد علاقه‌مند می‌شود. من به عنوان یک دروازه بان وارد فوتبال ایران شدم و در دوره نوجوانی بازی‌های ناصر خان را ندیده بودم اما مدام می‌شنیدم که ایشان از نظر فنی و شخصیتی دروازه بان و ورزشکار ممتاز بوده است.

او افزود:عزیزانی نظیر پدرم بازی‌های آقای حجازی را در ذهن داشتند و زمانی که بحث دروازه بانی می‌شد نام ناصرخان به میان می آمد تا اینکه قسمت شد من به عنوان دروازه بان تیم فجر سپاسی شیراز مقابل تیم استقلال رشت که در آن دوران آقای حجازی سرمربی‌اش بود بازی کنم. در آن مسابقه چند سیو و مهار پنالتی داشتم و  بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. در پایان مسابقه آقای حجازی به من تبریک گفت و حتی در ذهن دارم چه حرف‌های روحیه بخشی گفت. یادم هست چه انرژی بزرگی برای شنیدن این حرف‌ها از زبان مردی که از نزدیک دیدنش هم باعث افتخارم بود دریافت کردم.

رحمتی ادامه داد:چند روز بعد ناصر خان در یک برنامه تلویزیونی اسمم را آورد و گفت رحمتی مرا یاد ابتدای جوانی خودم انداخته است و همین صحبت‌های ناصر خان کمک کرد مورد توجه قرار بگیرم و با انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری کار را دنبال کنم و خیلی زود به تیم ملی دعوت شوم. بعد از آن از هر فرصتی برای گفتگو با ایشان و مشورت گرفتن استفاده می کردم.

رکورددار کاپیتانی تیم استقلال در لیگ برتر گفت:یکی از ویژگی های بسیار ارزنده ناصر خان حجازی شرافت، صداقت و علاقه عمیق به ایران و ایرانیان بود. به نظرم اگر با مردم بتوانیم چنین حسی را درباره یکدیگر و سرزمینمان داشته باشیم شرایط بسیار بهتری در انتظار کشور و جامعه خواهد بود. ۱۰ سال از این فقدان گذشته و هنوز هم فوتبال ایران خلاء آقای حجازی را حس می کند.

سرمربی پدیده در خصوص شرایط این تیم گفت:درباره مشکلات باشگاه پدیده و چالش‌های عجیب و غریبش در ماه‌های گذشته نیازی به توضیح نیست. فکر می کنم تمام آن هایی که اخبار فوتبال را پیگیری کرده اند می دانند ما در شرایط بحرانی قرار داشته ایم. این را یقین داشته باشید فقط بخشی از مشکلات و بحران های پدیده رسانه ای شده و خیلی از مسایل دیگر قرار نبوده و نباید هم به بیرون درز می کرد. شاید اگر لازم شد در پایان فصل درباره اش صحبت می‌کنم.

او اضافه کرد: اگر با عینک خوش‌بینی به این موضوع نگاه کنم می توانم به خودم بگویم در یک فصل تجربیاتی آموختم که در ۱۰ سال آینده هم نمی‌توانستم کسب کنم و از این حیث جلو افتادم. خوشبختانه مسئولان استانی، اداره ورزش، شورای شهر، هیئت فوتبال استان و…. پای کار ایستادند و اجازه ندادند باشگاه پدیده به سمت هیچ شدن برود. خود من به خاطر همین حمایت‌ها ایستادگی کرده و با دلگرمی به کارم ادامه دادم.