شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شفافیت#قوه قضاییه
بررسی نحوه انتشار احکام دادگاه‌ها توسط رئیس قوه قضاییه
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا مطرح کرد:

بررسی نحوه انتشار احکام دادگاه‌ها توسط رئیس قوه قضاییه

سخنگوی دستگاه قضا گفت: انتشار دستورالعمل نحوه انتشار احکام دادگاه‌ها و برگزاری دادگاه‎‌های علنی توسط رئیس قوه قضاییه در هفته گذشته به عنوان یکی از این اقدامات، یک اتفاق بسیار مهم در عرصه شفافیت و شفاف‎‌سازی اطلاع‌‎رسانی درباره دادگاه‌ها و نظام قضایی کشور خواهد بود.

اعتمادآنلاین| سخنگوی دستگاه قضا به انتشار دستورالعمل نحوه انتشار احکام دادگاه ‎ها و برگزاری دادگاه‎‌های علنی توسط رئیس قوه قضاییه در هفته گذشته به عنوان یکی از این اقدامات اشاره کرد و گفت: این دستورالعمل یک اتفاق بسیار مهم در عرصه شفافیت و شفاف‎سازی اطلاع ‎رسانی درباره دادگاه ‎ها و نظام قضایی کشور خواهد بود.

 

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا در جلسه صبح امروز دوشنبه (سوم خرداد 1400) شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به تأکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر پیگیری بی وقفه اقدامات و مأموریت‎‌های قوه قضاییه در دوره انتخابات همچون ایام گذشته، گفت: مأموریت‎‌ها و کار‌ها در قوه قضاییه بدون هیچ سستی و بلکه در برخی موارد با اهتمام بیشتر در حال انجام و پیگیری است.

 

سخنگوی دستگاه قضا به انتشار دستورالعمل نحوه انتشار احکام دادگاه ‎ها و برگزاری دادگاه‎‌های علنی توسط رئیس قوه قضاییه در هفته گذشته به عنوان یکی از این اقدامات اشاره کرد و گفت: این دستورالعمل یک اتفاق بسیار مهم در عرصه شفافیت و شفاف‎سازی اطلاع ‎رسانی درباره دادگاه ‎ها و نظام قضایی کشور خواهد بود.

 

وی تاکید کرد که دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر عدم انتشار صوت و تصویر ایشان در رسانه ملی نباید موجب عدم انعکاس سایر اقدامات دستگاه بزرگ قضایی کشور در رسانه ملی و سایر رسانه‌ها شود.