به گزارش  برنا؛  ابراهیم صادقی با اشاره شرایط تیم ملی در  4 دیدار پیش‌رو گفت: همانطور که همه می‌دانیم از اعطای میزبانی به بحرین انتقادهای زیادی شد و با وجود تلاش فدراسیون و اقدامات خوبی که نسبت به این تصمیم AFC  انجام داد، اما نگاه خاص کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شد تا از حق میزبانی محروم شویم.

 او ادامه داد: این موضوع دیگر برای تیم ملی تمام شده است و همه ما باید به حمایت همه جانبه از سرمربی و بازیکنان تیم ملی بپردازیم. بدون شک نتایج قبلی تیم ملی با سرمربی پیشین، کار را برای تیم فعلی سخت کرده است، اما تردیدی ندارم که با توانایی اعضای تیم از این مرحله سخت می‌‌توانیم عبور کنیم.

"در چند دیدار اخیر تیم ملی تحت هدایت اسکوچیچ نمایش و نتایج قابل قبولی داشتیم" صادقی با تاکید بر این موضوع افزود: به نظرم بازی‌های پیش‌رو مقابل بحرین، کامبوج، عراق و هنگ کنگ هرکدام شرایط خاص خود را دارد. البته شرایط بازی با بحرین میزبان را کمی متفاوت می‌بینم، اما با انگیزه بالایی که در میان بازیکنان وجود دارد، کسب پیروزی مقابل بحرین و همین طور عراق کاملا امکان‌پذیر است.

 او درباره شرایط بازیکنان گفت: بازیکنان حاضر در اروپا که شرایط بسیار خوبی دارند که البته نکته بسیار تاثیرگذاری در روند بازی تیم ملی است. از طرفی بازیکنان لیگ داخلی نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. به خصوص که اسکوچیچ چند بازیکن جوان را به تیم ملی فراخوانده است و تلفیق انگیزه آنها و بازیکنان باتجربه، دست سرمربی تیم ملی را بازتر می‌کند.

صادقی در پایان تصریح کرد: همه ما یک آرزو داریم، اینکه تیم ملی کشورمان را بار دیگر در مسابقات جام جهانی ببینیم. پس باید همه جامعه ورزش و به طور ویژه فوتبال، هر کدام در هر بخش تمام تلاشمان را انجام بدهیم. مطمئنم که با کمک به فدراسیون و حمایت از سرمربی و بازیکنان ارزشمند تیم ملی نتایج لازم را کسب خواهیم کرد.