شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیس مجلس#کشورهای اسلامی#فلسطین#غزه
نشست مجالس کشورهای اسلامی با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها
حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس:

نشست مجالس کشورهای اسلامی با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: حمایت از مردم فلسطین و مسجدالاقصی، محکومیت جنایات رژیم صهیونیست‌ها و درخواست کمک برای بازسازی غزه از اهداف این نشست است.

اعتمادآنلاین| دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به نشست امروز اتحادیه مجالس کشورهای سازمان همکاری اسلامی، گفت: حمایت از مردم فلسطین و مسجدالاقصی، محکومیت جنایات صهیونیست‌ها و درخواست کمک برای بازسازی غزه از اهداف این نشست است.

 

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و دبیرکل کنفرانس بین المللی فلسطین گفت: امروز اجلاس فوق العاده اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی به میزبانی مجلس شورای اسلامی و به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در تهران برگزار می‌شود.

 

وی افزود: هیات‌های پارلمانی و‌ مجامع بین المللی پارلمانی 15 کشور اسلامی از جمله عراق، اردن، سوریه، لبنان، تونس، الجزایر، پاکستان، افغانستان، مراکش، قطر، بورکینافاسو، کومور، ترکیه، فلسطین و... در نشست تهران حضور می‌یابند. 

 

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه در افتتاحیه اجلاس، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی می‌کند، اظهار داشت: هدف از برگزاری اجلاس، اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین، دفاع از مسجدالاقصی، محکومیت نسل کشی و جنایات مبتنی بر آپارتاید رژیم جعلی اسرائیل و درخواست محاکمه جنایتکاران صهیونیست در محاکم قضایی مستقل و بین المللی و فراخوان کمک کشورهای اسلامی به بازسازی غزه است.