«معین الدین سعیدی»، نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با دیدار نمایندگان مجلس با حجت الاسلام رییسی گفت: پس از دعوت نمایندگان از آقای رییسی دیداری با او ترتیب داده شد و در این دیدار نمایندگان مباحث خود را به صورت کلی نسبت به شرایط عمومی کشور مطرح کردند و همچنین رویکردی که باید در انتخابات اتخاذ کرد، مد نظر قرار گرفت. در این دیدار نمایندگان خیلی به جزییات ورود نداشتند و به شرایط کشور و مباحث کلی و ضرورت تغییر در نگاه ها پرداخته شد.

او ادامه داد: آقای رییسی در این جلسه مطلقا به مبحثی ورود نکرده و صحبتی را بیان نکردند و فقط شنونده نقطه نظرات نمایندگان مردم در حوزه مجلس بودند. نمایندگان مردم به شدت معتقد هستند که باید موضع دولت جدید به گونه ای باشد که مشکلات پدید آمده در طی این مدت را حل کند. 

سعیدی گفت: با توجه به اینکه هنوز احراز صلاحیت کاندیداها مشخص نشده و کار به صورت رسمی آغاز نشده بر همین اساس آقای رییسی در آن جلسه موضوعی را مطرح نکردند.

نماینده چابهار در مجلس در رابطه با هجمه های صورت گرفته پس از دیدار نمایندگان با رییسی گفت: مجلس قطعا شان نظارتی خود را حفظ خواهد کرد و اینگونه نیست که با حضور آقای رییسی در دستگاه اجرایی نظارت توسط مجلس صورت نگیرد، عهد اخوت با کسی نبسته ایم. عمده افرادی که در جلسه دیدار با آقای رییسی حضور داشتند معتقد هستند که در شرایط فعلی کشور حضور آقای رییسی و اجماعی که پیرامون او شکل گرفته کمک کننده است. 

سعیدی افزود: اگر آقای رییسی که مورد حمایت اکثر نمایندگان مجلس قرار دارد رییس جمهور شوند و خدایی نکرده نتوانند به گونه ای که انتظار می رود در تحقق شعار دولت قوی برای ایران موفق باشند قطعا نمایندگان شأن نظارتی خود را اجرا خواهند داد البته هنوز چیزی مشخص نیست. باید تلاش کنیم شور انتخاباتی ایجاد شود تا مردم در پای صندوق رای حضور یابند.6