شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بندرعباس#همزمان#مجتمع#فتح خرمشهر

بندر شهیدرجایی هرمزگان؛ آماده میزبانی از دو شهید گمنام دفاع مقدس

میزبانی مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس در روز‌های سوم و چهارم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر قهرمان و در ایام هفته ایثار، مقاومت و پیروزی میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام خواهد بود.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین، مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس در روز‌های سوم و چهارم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر قهرمان و در ایام هفته ایثار، مقاومت و پیروزی میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام خواهد بود.
 
این دو شهید ۱۸ و ۲۰ ساله در مناطق فکه و شرق دجله در عملیات والفجر مقدماتی و بدر تفحص شده اند

شهید گمنام بسیجی ۲۰ ساله اعزامی از سپاه محل شهادت منطقه عملیاتی شرق دجله
 
شهید گمنام بسیجی ۱۸ ساله ساله اعزامی از سپاه محل شهادت منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی

پیکر مطهر این شهدا روز صبح روز دوشنبه سوم خرداد وارد فرودگاه بندرعباس شده و پس از مراسم استقبال، به امامزاده سید مظفر (ع) این شهر منتقل می‌شود و ساعت ۲۰ پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در امامزاده سیدمظفر (ع)، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز، آیین وداع مردم شهید پرور استان هرمزگان با این شهدای گمنام دفاع مقدس برگزار می‌شود.
 
پس از برگزاری آیین شب وداع در امامزاده سیدمظفر (ع) بندرعباس، پیکر‌ها در ساعات پایانی شب به شهرک‌های مسکونی بندرشهید باهنر و رجایی ویژه کارکنان و مدیران بندر انتقال داده مى شود و آیین وداع با حضور خانواده‌های کارکنان این مجتمع ادامه می‌یابد.

آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر این ۲ شهید روز سه شنبه چهارم خرداد ساعت ۹ صبح در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/