شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نیم فصل#لیگ برتر

دفاع استقلال مقابل ضعیف‌ترین حمله نیم فصل دوم

خط دفاعی استقلال مقابل ضعیف ترین خط حمله نیم فصل دوم لیگ برتر

امشب تیم استقلال در برابر تیمی به میدان می‌رود که ضعیف ترین خط حمله نیم فصل دوم لیگ برتر را در اختیار دارد.

به گزارش مشرق، در دیداری معوقه از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، امشب آبی پوشان تهران میهمان صنعت نفت آبادان هستند و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شاگردان مجیدی با ۳۴ امتیاز در رده پنجم و میزبان آنها با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

صنعت نفت یکی از تیم‌های بحران زده نیم فصل دوم است که در جدول فرضی نیم فصل دوم، بعد از سایپا و ماشین سازی، سومین تیم ضعیف مسابقات است. نفتی‌ها در ۷ بازی که در نیم فصل دوم به میدان رفته‌اند تاکنون طعم پیروزی را نچشیده و سهم آنها تنها ۳ امتیاز بابت ۳ تساوی بوده است.

اما آنچه در نیم فصل دوم تبدیل به پاشنه آشیل برای تیم صنعت نفت شده، ضعف مفرط در گلزنی است. تا جایی که آنها در ۷ بازی خود در نیم فصل دوم تنها یک بار آن هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده‌اند.

در واقع امشب خط دفاعی استقلال برابر تیمی مورد آزمون قرار می‌گیرد که ضعیف‌ترین خط حمله نیم فصل دوم را دارد و اگر آمار ملاک باشد، باید گفت مدافعان امشب کار سختی در پیش ندارند.

دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

منبع: مهر